2008. október 7., kedd

párizs go péntek

No indulunk.
Persze hogy a reptéren megvettem az áhított könyvet, és persze hogy nem is igazán nyitottam ki, csak az esti programtervezésekkor....

A gépbe persze hogy elsőként szálltunk be, hála az "elsőbbségi beszállásnak", sajnáltam azokat akik már 3-kor a check-in pultnál álldogáltak, mi meg persze ültünk és kanalaztuk a málnás joghurtot, ami EGY VAGYON !!!!!

Gép késve indult vagy 15 perccel, és ilyet még nem láttam: a wc ajtó hasonlított az IKEA fiókgyötrőhöz, csak nyílt és csukódott, 2 órán át.
Volt egy vérző kezű ember, egy hányós tinilány, egy részeg kalapos, szóval pisis egy társaság....

A leszállás kicsit pattogósra sikeredett, aztán okos párocskám elküldött buszjegyért, így már az első busszal be tudtunk jutni Párizsba, ahol egy kis bőröndhúzogatás után mégis taxiba szálltunk és a lassított felvétel sofőrrel már hipp-hopp pár perc alatt a szállodában, sőt a szobában voltunk.

Éjfélig "gépeztünk, befaltuk a bekészítés gyümisalit és vaníliás sütiket, aztán már nyelt is el az ágy. Ja nem mondtam: persze hogy az ablakunkból a kék Eiffel torony is látható....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????