2008. október 2., csütörtök

párizs

Készülünk Párizsba.....

Konkrétan, még csak én készülök, ma már szabin vagyok, holnap repülünk majd.
Van még elintéznivalóm mára, ez+az, mosógép dörög már, vennék még egy könyvet (városjárók zsebkalauza Párizs) ami nagyon jól használható (tegnap sajna nem volt a Libriben), jaaaaa és euro is kellene, és persze egy jó kis csuka a scholl-ból.
Kinéztem már, de nem volt semmi időm bejutni, de majd hátha ma sikerül.

Párizsban voltunk már persze (2005-ben, szülinapi ajándék volt a páromnak), idén ez kis kárpótlás a "felhő szélén" üldögélésért, majd egyszer csak arra is rátérek, ezért is találtam ki a blogot. De még nem. Még ahhoz erőt kell gyűjtenem.
No hopp ! Akkor Párizs !
Hová is menjünk? Persze hogy a főbb látnivalókat láttuk már, persze az esti Eiffel akkor kimaradt, mert egy nap készültünk rá, előtte a lábkoptatás után ledőltünk kicsit a szállodában, csak úgy ruhástól. Fel is ébredtünk aztán hajnal 3-kor, hogy húúúúúú de kényelmetlen farmerben aludni. Na így ez elmaradt.... de majd most. Péntekre van tervezve, hogy legyen má' akkor is valami jó kis progi.

Aztán majd mi legyen? Csak úgy kóboroljunk ? vagy tán szálljunk fel egy városnéző buszra 2 napos jeggyel???? Az eső úgy néztem esni fog (kivéve vasárnap, még jó hogy..... a nevében is benne a NAP... hát legalább saját NAPján süssön !)
nem volt most idő nagyon erre készülni, hát legyen!
Bele a vakvilágba, majd menjünk, amerre a véletlen sodor !
Párizsban nem csalódtam még !

folyt.köv.

na igen. Kis hazánk kereskedelmében sem.
felhívtam az alexandrát, és végre azt mondták hogy VAN a könyv amit keresek. a Kinyitni.... Kihajtani..... Felfedezni!
Gyorsan be a kocsiba, közben felvettem a "kicsiket", és száguldás a könyvesboltba, ahol hamar megtaláltuk az állványt, és lám... ott sorakoznak sorban a könyvecskék: Róma, Firenze, Peking, NY, Budapest, mindegyikből sok-sok pld. De hol a Párizs??????
Kérdés a kedves földön ülő, pakolászgató fiatalemberhez (aki így személyesen már nem is volt olyan szimpi) .... igen, kell lennie.... a GÉPBEN van !!!! Na nekem ez nem elég, én a kézzelfogható, kinyitható, kihajthatóval szeretném felfedezni Párizst !!! Kéééérrreeemmmmm széééppppeeeennn, azonnal vegyék ki nekem a gépből, a polcból, a polc alól !!!!!!!
Tiszta hiszti vagyok !!!!
legalább taliztam a picinyekkel, igaz hogy a kedvem az a béka se....e alatt. nem nagy ügy, van mmmmááássssiiikkkk sok Párizs könyv itthon, de már csakazértis ez KELL !!!!
Ja, és a Libri tök rendi volt, amennyiben azonnal válaszolt az emilkéimre, mi nem tartjuk, az alexandra igen....
nohát. Ugye hogy nem csalódtam (pozitívan) a kereskedelemben????

Persze a cipellőcske is ugrott mára (pedig benne sem vagyok).
Tán hívjam fel a boltokat hogy van-e?

Na ennek is lesz. folyt.köv-je asszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????