2019. április 2., kedd

No......

No akkor most nem is kezdem el megmagyarázni hogy miért is nem írtam már közel két éve.
De egy kicsit azért mégis.....

Nagyon-nagyon nem értem rá.
Dolgoztam, látástól-mikulásig (vagy még tovább is), közben sajnos onkológust váltottam mert elment a régi.
Amúgy MÁR minden rendben, tavaly nyáron volt egy tüdőembóliám, amit véletlenül fedeztek fel egy kontroll CT-n, (majd egy másik postban bővebben) azóta napi 2x szurkálom a Clexane-t a hasamba, talán lecsökken 1-re májusban. Vasárnap bevettem az utolsó hormonbogyit, 7 év azért sok idő.

Túl vagyok egy PET CT-is, minden rendben.
F. 3 hó betegállomány az ősszel egy becsípődött derék miatt, MR által kimutatott sérvvel, aztán végül az ORFI mentette meg a műtéttől, vagyis hogy az idegsebész szabira ment.

Közben Minime iskolát váltott, Manóék vettek egy házat, hamarosan költöznek.

A nyáron 2 hetet Biarritzban töltöttünk, ja nem, csak ott aludtunk, talán 2 napot voltunk "otthon".
Szóval lenne mit írni, majd lehet hogy pótolom is. Lehet.

7főtől dolgozom ismét, így egy ideig nem lesz időm elmélkedni azon, ami ma foglalkoztat.

Vajon miért is utálok vásárolni?????

Az oka talán az, hogy a "régi jó dolgokból nem maradt semmi"? vagy talán hogy eltűntek a békebeli kereskedők akik a Vevőkért voltak? (igen, nagybetűvel Vevő).

Vagy mert kevesebb van a zacskós termékekben mint ami rá van írva, az M-es 18 tojásból csak 6 érte el a súlyhatárt ami a dobozán szerepelt, hogy a túró megromlott mielőtt kibontottam volna, a mascarpone penészes lejárat előtt, a péksüteményeket szabadon megfogdossák a vevők, a zöldségek detto, a csirkemell vízzel tele, a barna tanyasi tojásról lemosható a barnaság, az élelmiszerek összetevőiről nem is beszélve. Az ételallergiások számára sem megfelelő a választék.

Nehezíti a feladatot hogy a kosarak koszosak, a rácsos kocsik szervezetlenül megoldva, a polcok konganak, mindenki tudja ezt aki kis hazánkban él.

Nem beszéltem a vonalkód és db átverésekről, de ugyanolyan megkárosítás ha rögtön ki kell dobnom valamit minőségi kifogás miatt.

Lehet hogy elveszítettem a türelmem, mert elég sokat láttam, hogy ez másképp is működhet. Működhetne.

Részemről elveszett a bizalom, a kereskedelem nem arról szól hogy ellássák termékekkel a fogyasztót, hanem arról szól hogy a lánc többi résztvevője meggazdagodjon.

Erről 3 dolog ismét eszembe jut.

1. magyar népmese A két koma

2. A villanykörte összeesküvés


3. holnapra lehiggadok

na én is, majd holnapra lehiggadok! :) Remélem.

Kiegészítés:

ja igen, olyan ez már, mint a kávé.

Azt hittem sokáig hogy a jó kávé az amit a kotyogóban, szarvasiban stb főztünk.
Aztán hogy a nespresso....... Hát nem, egyik sem a KÁVÉ.
Bár olvastuk, hogyan főzik az olaszok kotyogóban a kávét, az már valami.

Ha valahol ránktör a kávévágy, megnézzük a kávéfőzőt. Ha esélyes egy kicsit is hogy KÁVÉ készül benne, akkor jöhet.

Ha nem, akkor inkább köszönjük, nem kérünk. 

Apukám mondta mindig: ..... javul a látásom! Átlátok a kávén! ..." :) 

Na ez egy másik post lesz. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????