2015. október 2., péntek

ez van ha kapkodok

Szóóóóóóóóóóóóóóóóóóóval, elkapkodtam a munkákról szóló értesítéseket. Kopogni kellett volna, alulról, 3x és valami fán.

Nekem kis szünet, (jövő 7ig) mert nem adtak be kellő számú aláírást, így most nincs munka az ívekkel.
Következő beadási határidő 10.07.
Akkor derül ki másnap mikorra kell menni.

Aztán 10.17, aztán 11.05. akkor 2 témában is.

A jó oldal: Ma tudok vigyázni Olcsira, mert persze hogy nincs ovi..... :(((((( amúgy ez a kerekerdő ovi is "monnyon le". :(((((((((((((((((((((((

I: most van tele a ööööööö....... hóbugyra. Megértem. Én már eddig sem húztam volna amilyen dohogó és igazságtalanságot nem tűrő vagyok..... na jahhhh. Az "átkos" békeidőkben egy fikarcnyi jogaim tiprásánál már kiléptem, AZONNAL. Akkor egy "kilépett" munkakönyv pedig bünti, 1 évig nincs béremelés és csak az alapbér, minimum szabadság, munkaközvetítő, és az ő ajánlott állásukat EL KELLETT FOGADNI akkor is ha a világ végén volt, vagy 2-3 műszak, stb.
Mert KÖTELEZŐ volt dolgozni. Nincs tengi-lengi az utcán, a yard (rendőr) elvitte az embert KMK-ért. (KözveszélyesMunkaKerülés).
Tényleg ez az "átkos"???????

É: visszaszámlálás a próbaidőből...... yáááááááááááááááááááááááááyyyyyyy.

gyomoridegem van ettől az egésztől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????