2015. április 27., hétfő

nemáááááááááááááá

jött reggel amíg reggeliztünk pár üzi, de most az egyszer nem néztem meg, mert hogy nyugis reggelit szerettem volna.
aztán megnéztem. a kv-t már nem ittam meg.

üzik:
paypal értesít hogy jogosulatlan felhasználás van a fiókomban, nézzem meg mi ez, változtassak pw-öt, cseréljek kártyát, stb....

további üzik:
sikeres vásárlás 80 dolcsi, egy iphohe, cimzett london
sikeres vásárlás 20 dolcsi, címzett indonézia, termék shipping

áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá

na akkor pw-öt cseréltem, és bejelentettem (nem eccerűűűűűűűűűűűűűűűű) lányos zavaromban 3 jogosulatlan használatot, amiből kettő a jogos, egy totális tévedés, P. buszjegyét vettem Párizsból haza.
Amikor ezt észrevettem, 100 csatornán írtam a PP-nek, de mintha nem érte volna őket el az info, ezért írtam a cégnek hogy bocsi, ha keresi őket a PP akkor írják meg minden ok, tévedés, tőlem tudják.

Mindeközben 11 lett és én még pizsiben a gép előtt, kb 10 percenkénti újraindítással, a Tcsopi monnnnyyyyonnnnn leeeeeeeeeeeeee :(

na akkor mentünk a mosóba, ide-oda és ettünk is valahol, majd írtam a bankomnak hogy mi történt.
Felhívtak, letiltották a kártyát, és kérik h egy rendőrségi jk-vel kérjek új kártyát holnap.

mindeközben............ PP írt egy e-mailt (ma volt 24 levélváltás) hogy ACCEPT a panaszom, és visszautalják a pénzeket, elsősorban a buszjegy árát (ohhhhhhhhhhhhhhhh ezt nem kellett volna :( ) és a 80 dolcsit is, a KÁRTYÁRA. ami már nincs, mert örökre vége.

ekkor beléptem a PP-be és látom ott a számlán a pénz, de nem tud a kártyára kerülni, mert az már nincs. B@sszus.

na akkor lecseréltem a PP-ben a kártyát egy másikra, de be kell aktiválni, amihez a banktól jött kód kell, ami 2-3 nap. b@sszus.

na és akkor kinyomtattam mindent, mindeközben a problémáimat megírtam a PP-nek (nincs még válasz) és fél6-kor elmentünk a rendőrségre, abban a reményben hogy a 2 hónapja kinézett, 6-kor kezdődő előadásra is el tudunk majd menni.

de nem. b@sszus.

8-kor értünk haza az 1 oldal jk-vel, (miért is nem vittem készen egy pendrive-on????) CSAK 2,5 órát vártunk rá (közben F. bevásárolt), mert 1 ügyeletes van, és épp volt csoportos garázdaság, bolti lopás, verekedés, egy bevert fejű betegnek kellettek a gyógyszerei és az orvosi javaslat is hozzá, síró lány, kínaiak kihallgatása, stb. amúgy a 2,5 óra alatt elment 25-30 dolgozó mellettünk és 1 köszönt is!!!!!! tadammmmm.  

holnapra nem pont azt terveztem, de reggel jön a banki ügyintézés. nem a kedvencem az sem.

2 megjegyzés:

  1. Azt hiszem, pont ez az értesítő mail az amit senki se akar végigolvasni. Azt azért megjegyezném, hogy lopás ide vagy oda, gyorsan reagált a PP, nézve a rendőrségi jegyzőkönyv elkészülési idejét, és a mai "banki napot", vagy nevezzük "banki óráknak". Lehetne ezt ebben az ORSZÁGBAN?

    VálaszTörlés
  2. na igen..... a PP szerintem azt az elvet követve - hogy az ügyfélnek mindig igaza van - visszutalta a pénzt, aztán majd nyomoz és behajt. A bank viszont azt mondta tegnap, majd ŐK megpróbálják visszaszerezni, de még eddig sosem sikerült. Tehát látszik, itthon vagyunk! :(((((

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????