2015. április 25., szombat

ez gááááááááááááááz

azt hittem úgy élem le az életem hogy nem próbálom ki a gáz sprayt vagy könnygázt, vagy borsot, vagy paprikát, mittudomén.
(Amúgy nagymamámról mesélték hogy a nagyon bő sokszoknyája zsebében mindig volt bors, paprika, a szemébe dobni a támadóknak.)

szóval, a több okból is nagyon szuper nap délutánján hazaértünk Minivel, beszálltunk volna a liftbe a garázsban, ahol valami nagyon furcsa szag volt és valami csorgott a lifttükrön.

ez könnygáz....... kiáltott fel F, és Minikét kirántottuk a liftből.

a földszintre felérve gyalog, láttuk hogy sok a rendőr a kapuban golyóálló mellényben, és nagy a jövés menés.
Akkor elindultunk felfelé gyalog, de annyira de annyira köhögtünk, én főleg, hogy nem segített rajta semmi, az ivás sem, nagyjából elfogyott a "zoxigén" - és nem jött le a maszk sem, amit "helyezzen az arcára és lélegezzen nyugodtan" - mert a köhögés és fulladozás miatt csak kilélegeztem, levegőt venni nagyon nem tudtam, nem volt mikor. Mentem közben felfelé gyalog, de meg kellett állnom zihálva, qva sz@r halálnem lehet a fulladás. :(

Közben Minike előttem járt már, és visszakiabált "nanuka jól vagy?"... előbb tartottam magam, de fogyott a levegő nagyon, így amennyire tudtam beszélni, (nem nagyon) ziháltam hogy NEM!!!!!

Erre ő visszakiabált, akkor szólok gyorsan Tatunak, és felrohant, (!!!) szólt F-nak és kiszaladt a teraszra.
Ekkor F. visszajött a lépcsőn egy türcsivel, így az arcunkra szorítva felértünk végre.

Kis Minikém egy HŐS volt, kb az összeesésem előtti pillanatban mentett meg.
Ezért asszem kap tőlem valami kis kitüntetést. :) (is)

ne kérdezzétek mi volt, 3 rendőrautó, 15 TEK-es, valakit elvitt a mentő, hírek szállingóznak drogosokról, albérlőkről....

amúgy a nap többi része is remekül telt, dudorászom közben a "kezdj el élni, hogy LEGYEN MIT MESÉLNI...." dallamot. Na rajtunk nem múlik az biztos!!! 

Ettől eltekintve csupa jó dolog történt ma, de az mind olyan UNCSIIIIIIIIIIIIIIIIII :)))))))) ) ugye? na jó, volt  benne kaland is, és sok-sok pozitív, örömsírás, nevetés, mintha bevettünk volna ma a happy pill-t.
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????