2013. február 11., hétfő

de Quervain tendinitis

Na. akkor alig vártam hogy elteljen a 3 hét, amennyit vártam az időpontra a kézsebész doktornénimhez.

Mindent papíromat elvittem, és arra számítottam, hogy a 2011-ben felfedezett 2 oldali carpal tunnel BAL oldali műtétjét beszéljük most majd meg, ami miatt már mindent ragacsot, hideget, meleget rákentem, ráfújtam  a csuklómra, kezemre, de semmi nem változik, és ezzel a fájdalommal kelek és fekszem. (A JOBB oldal már kész, és nagyon szuper!!!)

na. akkor kiderült a vizsgálat alatt hogy ez van most nekem, persze a carpal is. A leírás szerint vagy középkorú nő vagyok, vagy terhes, vagy izületi gyulladás, vagy megerőltettem (sport, munka). vagy minden együtt?????? olyan is van? Ez a műtét ÁPRILISRA van tervezve.

Ha csökkenne a Diclac-tól és a flektortól és a sínezéstől, akkor a carpallal kell foglalkozni. Ha nem, akkor előbb ezzel, aztán a carpallal. De mindenekelőtt a hegsérvvel, ami nem ott és nem akkor, de már közeleg.

Kár hogy nem lehet two in one. Vagy egyet fizet, kettőt-hármat kap. Vagy a második(tól)  ingyen van. jahhhhhhhhhhh.

Egy alvás, és kész a szerviz. (kis lyukas karosszéria, kis gömbcsukló, kis csapágy…..) Mosolygó arc  jó is lenne!!!

2 megjegyzés:

  1. Mit is mondjak? Számolom a napokat én is, hogy megint kés alá kerülsz.... apró gondjaim szertefoszlanak ahogy a soraidat olvasom. De aztán minden jó lesz, és mire nyugger leszel minden műkszik majd rendesen, mert "megszerelik". Várom már, mert nyár lesz végre. Virágok a teraszon sütjük a húsokat....

    És büszke vagyok rád, mert "nem láttál még vadat...."

    VálaszTörlés
  2. oh nagyon köszönöm, ez ismét erőt ad nekem. :)

    Azon már én is elgondolokodom, honnan veszi a keljfeljancsi az energiát. Csak egyszer meg kell lökni, aztán már le nem áll, csak giling-galang.
    De ahonnan ő, jut ott talán nekem is, megint. Egy ilyen komment nekem a giling....:)

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????