2013. február 16., szombat

extrém

programom volt tegnap este.

persze hogy egyedül voltam itthon, és épp készülődtem az ágyikóba, amikor egy utolsó gyors pisilés még, és atyaég: PIROS!!!!

áááááááááááááááááááááá, gyorsan ismét elolvastam a diclac mellékhatásokat, és persze közte van ez is, bár “igen ritka de súlyos” mellékhatás rovatban. (3 napja szedem, és este), végiggondoltam, ettem/ittam-e céklát, de NEM!!!!!

így kocsiba be, ügyelet, ahol azt mondták inkább valami hólyag probléma lesz ez, diclac mehet majd tovább. Kaptam antibikit, 2x1, amely mellékhatása az izületi és íngyulladás is lehet!!!!!!!!!!!!!!

Szerintetek?????? az van most nekem, arra szedem a diclac-ot. yáy.

közben vettem vizelet tesztet is az este, tényleg hólyagGYULAAAAAAAAAAAAA (!!!!!!!!!!!!, tököm tele a gyulával és összes rokonával) is lehet, aminek elnyomta a tüneteit a diclac.

szuppperrrrrrr.

Viszont kaptam az éjszaka recept nélkül KETO spray-t a kezemre!!!!!

hurrráááááááááááááááááááá

Ugye milyen fura dolgok tudnak boldoggá tenni????

3 megjegyzés:

  1. :D azt hittem egyedül vagyok pont ugyanezzel a problémával és nem! nem is értem ezt a fura egybeesést. nem hólyaggyulára, de pont ugyanazt a gyógyszert szedem, ami íngyulladást okoz, miközben alapból is fáj az achilles inam. első körben nem mertem beszedni, de aztán okos orvosok megnyugtattak, hogy szedjem, és majd ha tényleg okoz bajt, mondjuk elszakad az achilles inam (?!), akkor foglalkoznak vele. hát haha, komolyan. remélem jobban vagy már.

    VálaszTörlés
  2. szijjja, igen, jobban vagyok, legalább is a "szemmellátható" tünet már nincs... Na igen, én is aggódom a gyógyi miatt, még 6 (!) db van az 500 mg-osból! Brrrrrrrr. Na asszem még az ínszakadás az nagyon nem hiányozna egyikünknek sem!!!

    Örülök Neked, - hogy olvasol :) - remélem gyógyulsz 1000-rel (vagy többel) és elfelejthetjük ezt a para-rémálmot!

    VálaszTörlés
  3. szia, köszönöm a tippet, ki fogom próbálni a homeopátiás izét. nem hiszek benne, de már több dologra nem találok egyszerűen megoldást az egészségemmel kapcsolatban, így mit veszthetek alapon kipróbálom majd most ezt.

    szerencsére a rettegett mellékhatás eddig elkerült, remélem téged is :) mondjuk ahogy érzem, nekem ez a gyógyszer nem segít, majd biztos kapok vmi újabbat :( vagy én már nem tudom. homeopátia lesz ebből is, úgy érzem :)

    van egyébként orvosod, ahova jársz és akire esküszöl?

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????