2013. január 29., kedd

gyuszi, gyula, GYULAAAAAAAAAA

csak úgy megjegyzem, kb karácsony óta van rám kattanva a GYULA, és nem, az istenért el nem hagy.

Férjes asszony, és anya, 2x-es nagymamaként pedig qvára békén is hagyhatna, mert nagyon nem bííííííírom. MÁR.

többször próbáltam elűzni, előbb csak fokhagymával, aztán fekete retek mézzel, bioparox, neocitrán, gargalizálás, kakukkfű, hagyma, mindenféle tea, coldrex, csak méz, gyömbér, chili, húsleves, hideg és meleg terápia, és mindezek után a fentiek összes kombinációja, aztán 5 napig SUMAMED, és most ott tartok, hogy köhögés, reggel főleg, napközben néha, torokGYUszi LA (nem érdemli meg a becézést) permanensen és szakaszosan visszatérve, hörgőGYULA dettó, izületiGYULA azóta, és SEMMISEM (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) HAT RÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, ÖRÜLTEN FÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJ, pedig elhihetitek hogy igen jól tűröm a fájdalmat. Na emiatt kábé seéjjelemsenappalom. Most jött egy kis szájnyálkahártyaGYULA, legénylánykori nevén afta.

na mára untam meg ezt, de nagyon.

eldöntöttem: ki kell dobnom a GYULÁT!!!!!

én TISZTESSÉGES ASSZONY VAGYOK KÉREM!!!!

MA WOODOO-ZNI FOGOK! VIGYÁZAT!  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????