2013. január 28., hétfő

szép kis nap



ami úgy kezdődött, hogy arra ébredtünk hogy NINCS ÁRAM, tök sötét van. Az az oldala persze jó, hogy nem csörög az óra. (a telefonjaink nem voltak beállítva).
aztán kellemes mécsesfénynél megreggeliztünk, de a tea offolva, a kv pedig pocket coffee.
aztán mécsesfénynél smink, púder, szemceruza, stb... (ne nevess!!!!) később meg is néztem milyen lett. mert persze "úrinő 30 felett (hihi) nem megy emberek közé smink nélkül". Persze a para is, ha nem nyílik ki a kapu akkor sajnos marad a kedves BKV, és persze azt sem tudtuk hogy közben esett a hóóóóóóóóóóóóó, mert a redőny is leengedve. Motoros, nem mi találtuk ki, a biomachanikus (kézi) már nem lehetett ide. na aztán nagyon kértem az univerzumtól hogy legyen áram, és LETT!!!! (yes)
Így elindultunk kocsival, utak sózva, 7-8 között kis gyors emilek, stb, aztán 8-kor indultam a szakadó hóban az alkalmassági vizsgálatra a sote kútvölgyi rendelőbe, ez most nálunk új....
Miután kiderült hogy a szemem tök jó, a monitorszemüvegem is megfelelő, a belgyógyász teleírt egy kartont a csatában edzett férfiakat meghazudtoló számos hegem történetével, új kollégámmal elhagytuk a helyszínt és igyekeztünk vissza a munka frontjára a latyakban.
ésssssssssssssssssss, akkor sikerült egy qva nagyot esnem a hosszű kabátomban a MOSZKVA téren (nekem már csak az marad, bibiiiiiiiiii), a műtött oldalamra, ami most azért király, mert a másik kezem tuti eltört volna, mert kábé 2 hete gondolom hogy rément a flu a csuklómra, annyira fáááááááááááááááááááááj, dacára minden krémnek, kenőcsnek, lóbalzsamnak, változó hőfokú borogatásoknak, és így tovább.
A kézsebész már vár 11-én, de az még rettenet messze van.
de vissza az ALAP(om)hoz, szó szerint.
Miközben kecsesen lefeküdtem kicsikét, a cipőm talpa (ebay, aranyos kis macicipő, bundás belül is, pár font volt) hátra hajlott, és a talp azonnyomban le is vált, nem kicsit..... vagyis, akkor még kicsit, de mire beértem a hivatalba, már igencsak, vagyis teljesen.
Namármost, meg kellett javítani, az irodai felszerelésből pedig ezt találtam.

na el tudjátok képzelni a látványt, amint a sminkelt (már nem nagyon lehet felismerni) önmagam a lucskos hosszú fekete kabátban, ebben a klassz kis csukában tipeg a várakozó 10000000000000000000000000000+1 ügyfél között át a másik épületbe????? ja igen, és mintha a farmerom szára meg pisiszagú lenne. (ez a sote rendelő wc padló lehetett).

na tök szerencse hogy LETT áram reggel, és KINYÍLT a kapu, így kocsival mentem....

thx U(niverzum)!!!! legyünk pozitívak!!!!!!
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????