2011. október 20., csütörtök

serlokholmész

nyomoztam tegnap egész nap hogy mi lehet ezzel a fél mellel. a patológus szerint ha a szövetet a környezetéből kimetszik, elterül, így mások a méretek. A sebész szerint tényleg ekkorát vett ki, csak sok a hozott anyag így nem látszik, és plasztikai sebészet technikával szinte ki is pótolta. No aztán qva piros volt a heg széle, így jegeltem este, meg kenegettem ezzel-azzal. És lám, reggelre tocsogtam a löttyben, vizespóló versenyre benevezhettem volna, ázott minden, kötés, póló, ágy, matrac. na és szünni nem akaróan nem állt el, így papírvatta melltartóbetéttel indultunk az onkoteamhez. Rejtély megoldódni látszik, más kicsit be is horpadt…..

No az onkoteam a radiológiai klinikán, kicsit megnyugtató a számomra hogy a transzplantról is átjön egy sebész, és a fő-fő patológus professzor asszonyt pedig ismerem. A 16-os sorszámot nyertem meg, de kb. 5-diknek behívtak. Ültem ott mint Stohl az ítélethirdetésen, megszeppenve és betojva. A döntés az lett első körben, hogy vissza a műtőbe és új szélesebb kimetszés, mert sajnos alul nem sikerült ép széllel kimetszeni. (pedig mint tudjuk, nagyon nagy a minta)

Ja a prof. asszony személyesen vette kézbe a minta ügyet, azt mondta hogy onko után látni akarja a szövetmintát, a blokkokat, és mindent tudni akar mi történt ott. Míg ott voltam, szervezte is, hívta a leletező orvost.

Eközben kaptam egy antiösztrogén tablettát, azt el is kell kezdenem holnap, aztán a műtét után az új szövettannal új rekonzilium, de az elképzelés szerint ha van is daganatsejt az új mintában, akkor is elég lesz a hormon és a sugár, amit én REMÉNYSUGÁR kezelésnek neveztem el. Mosolygó arc

No akkor megint de ja vu, holnap klinika, megbeszélés a sebésszel hogy mikor fekszem be…… mintha már lett volna ilyen…… Biztos qvára unhat már, már másodszor fordul elő hogy újra kell operálnia, múltkor 4 nap különbség volt majd 3 hó múlva a sztómazárás, most pedig holnap leszek 3 hetes. Gondolom a hócsukája is tele van az ilyen beteggel.

Most már akkor legyen mihamarabb, már az sem érdekel ha a negyedétől elbúcsúzom a cicimnek, csak tűnjön el onnan ami nem oda való…..

friss hírekkel majd holnap, biztos-ami-biztos éhgyomorral megyek.

Új jelszavam: MEGGYÓGYULOK, HA BELEDÖGLÖK IS !!!!!!

3 megjegyzés:

  1. "MEGGYÓGYULOK, HA BELEDÖGLÖK IS !!!!!!" :)
    Szerintem inkább, MEGGYÓGYULOK, csak így magában egy szóval, az a másik mellette kicsit fura, már így együtt a kettő egymás mellett.:)
    Meggyógyulsz, mert meg akarsz gyógyulni.:)

    VálaszTörlés
  2. Beszéljünk, szerintem most kellene.

    VálaszTörlés
  3. Mucus: nanááá hogy meggyógyulok! Irtam mást is??? Már nem is emlékszem ! (ide kacsintó smile) köszönöm !

    Álomtej: kôszönöm, jövök a hirekkel....:)

    Köszönöm Nektek !!!

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????