2011. november 9., szerda

a szerencsesüti

Onkoteam ismét holnap 10-kor.

Műtéten túl vagyok, kicsit szenvedéses volt mert a múltkori miatt most 1 hétig bennem maradt a szívó-drain, így jöttem haza. Ez egy kicsit megnehezítette az életem, de már kint van, pont ma egy hete.

A szövettan is készen van (viszem holnap), és úgy nézem carpaccio-t Mosolygó arc csináltak a mintából, DE NINCS EGY SZEMERNYI DAGANATSEJT SEM EGYIK SZELETBEN SEM !!! (na ilyet szerettem volna már a múltkor is !!!!!)

Twilight zone: akkor hol van ami elérte a minta szélét a múltkor? Magamtól úgy gondolnám, most kellett volna lennie a daganatsejtes résznek, és egy jóóóóóóóóóóó nagy ép szélnek.

jajajaj

akkor holnap onkoteam, és este már tudni fogom, mi vár rám.

ja igen: sosem szoktam hülye szerencsesütiket törögetni de most mégis egyet kipróbáltam 7végén.

Ez volt benne:

Az Ön előtt álló út kemény és erőt próbáló, azonban Ön az elképzeltnél jobban kitart és teljesít.

(írta is egy barátosném: a sütinek igaza van……)

akkor így kell lennie !

1 megjegyzés:

eszedbe jutott valami????