2011. október 18., kedd

na neeeeeeeee

arra készültem hogy teszek fel képeket az állati szépen gyógyuló tenyeremről, a cicimről amiből semmi nem hiányzik, csak egy szép varrat emlékeztet a műtétre, – élménybeszámoló is lesz, a beteg szemszögéből - és holnap levágatom a hajam, jövő 7en megyek dolgozni.

aztán ma reggel kézhez kaptam a szövettant, ami ROSSZINDULATÚ elváltozást igazolt. Köpni-nyelni nem tudtam a negatív core után, úgy semmi bajom, hegyeket tudok mozgatni, 42 fokban egész nap túrázni, erős vagyok és vidám, tettre kész, vasárnap már fel is mostam egyedül, és főztem, és csinálom a gyógytornát és a kezeléseket, javulok, gyógyulok !!!!!!

ez a padlóra küldött. aztán elolvastam a leletet: érkezett egy 9x8x4,5 cm -es jobb emlő…… de kié?????????????????? esküszöm az enyém teljesen megvan. nem hiányzik belőle egy ekkora darab. és a műtét délelőttjén a drótozás után a mammon az elváltozás (mint mindig) 10x6 mm volt és kerek. akkor hogyan lett 3x1,5 cm és csillag alakú? aztán tudom, hogy a jelzett helyen nem találta az orvos a sentinelt, így kivette azt ami a legközelebb volt. a szövettan szerint 9 nyirokcsomó van a mintában (nincs bennük daganatsejt) Úgy mind a két receptor értéke 8., Her2+ (ez jó, olvastam, nem pozitív, nem negativ) Ki67: 5%, P53: 40 %, NPI 2,6 egygócú a daganat és nincs sem ér, sem perineurális invázió, nincs necrosis sem. tubulusképződés 20-30%, mitoticus aktivitás 2-3/10 NLT. és in situ az egész.

hát ez kész. lehet hogy ez az én leletem. de akkor kié a majdnem 10x10-es szövet? ez egy kisebb mellűnek az egész melle, egy nagyobbnak is a fele vagy harmada. és az enyém egyben van, úgy ahogy volt, és kell. és ha nem az enyém a lelet, akkor valaki vár majd a kemóra amit meg én kapok meg? Ezt nem is hiszem el. próbáltam hívni a sebészt de nem sikerült ma. tele van számomra kérdőjelekkel a lelet, összehasonlítva a mammokkal, UH-gal, filmekkel, pedig frissek. sok az eltérés. A zárómon az van, az emlő zsirállományát eltávolítottuk a fasciáig, így reresectióra nincs lehetőség. Akkor miből van most a cicim? Nem kisebb, kicsit nagyobb, ugyanolyan mint eddig.

Holnap még próbálkozom, aztán szerdán az onkoteam. Szomorú arcSzomorú arcSzomorú arc

akartam újságolni, már szinte zavartalanul tudok aludni a sebektől, de azt hiszem ez már csak múlt idő.

Holnap mindenesetre levágatom a hajam. JAJ.

4 megjegyzés:

  1. Addig ne egyezz bele a kezelésekbe, amíg be nem bizonyosodik, hogy a szövettan a Tiéd.Történt már olyan, hogy összekeverték a leleteket.Kitartás.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm !!!!! igen, azon leszek. Gondolkodtam ma már egy sort, hogyan is lehetne ennek a végére járni? Gondolom a patológián ott egy "fiók" az én taj számommal, és benne a minta. de ha nem az enyém, hogyan találom meg az enyémet??????

    VálaszTörlés
  3. Kérj teljes tájékoztatást, a méretről, miért ekkora,inkább vegyenek új mintát, ha nem tudnak magyarázatot adni.

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon gáz, szerintem is kell vele foglalkozni. Hívd fel TG-t és mondd meg neki, hogy ez cseppet gyanús.

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????