2011. április 12., kedd

UPC

értsd: Undok Paraszt Csávó

Ma ki kellett mennem vigyázni a Pöttömre, mert anyjának halaszthatatlanul az orvoshoz kellett visszamennie a lassan 1 hete felszökött és le nem szökő vérnyomása miatt. Aj, tudtam én hogy egyszer csak ki kell böknöm itt is….

Miközben dajkálom a pöttyöt, csönget az undokparasztcsávó akiről akkor még nem tudtam hogy undokparasztcsávó, így örömmel fogadtam, hogy jön bekötni a vezetékes internetet, stb.

Miután kiderült hogy én a nagymama-bébiszitter vagyok, mindjárt úgy döntött hogy mégsem kezd hozzá a munkához – amire 3 hónapot kellett várni – mert nincs itthon a megrendelő. Mondom, elszaladt az orvoshoz, mindjárt jön, kezdje csak el, mire készen lesz, haza is ér. De ő nem kezdheti el, sajnálja, új időpont kell, fel is hívja a diszpécsert. Én meg mondom ismét, bocsi, de ÉN vagyok a lakástulajdonos, mennyi idő is a szerelés? jaaaaaa, fél óra, akkor kezdje csak el, addigra a rendelés is véget ér, addigra megjön a lány, majd aláírja amit kell. Eközben már eltelt vagy 15 perc, talán be is fejezhette volna. De nem, felhívja a diszpit, és egyeztessek vele ÉN időpontot, de hogyan? Mittudomén mi lesz a következő napok programja, tekintettel a körülményekre?  Jaaaaa, van nálam meghatalmazás hogy én vagyok itt az unokámmal????? Na akkor gondoltam hogy megáll az eszem. mert ha legközelebb itt leszek, legyen nálam meghatalmazás. Közben a diszpi hívta É-t hogy egyeztessen, aki SZEMÉT MÓDON KINYOMTA – mondta az ember, a fülén a telefonnal, de úr ég, hiba volt kinyomni? Lehet h azt kellett volna mondani az orvosnak hogy bocsi, most nem mennék be a rendelőbe…. ööööö-öööööö

Ja, és sajnos nem tudják belőni mikor jönnek, 9-14-ig egyszer csak. Mondom menjen akkor a francba  egy másik kuncsafthoz és majd jöjjön vissza. De nem, ezt nem lehet, neki erre nincs ideje !!!!!!! JUJ AKKOR GONDOLTAM SIKOLTOZNI FOGOK !!!! 

No hiába minden könyörgésem, - közben járkáltam a kezemben a gyerekkel - és bizonygatásom, hogy higgye el, a gyerek anyja  HAZA FOG JÖNNI, én meg majd szaladok vissza a munkahelyemre, nézze meg, csak a mágneskártya lóg a nyakamban, semmi több, nem itt lakom, a lányom nem hagyja el örökre a kisfiát, mire alá kell írni hogy kész a munka, bizisten itt lesz…hiába próbáltam már keményebben elmondani a véleményem a cégről és az antiszociális, anti-humánus szerelőkről, a UPC egyszerűen közölte hogy mindez nem érdekli, és E-L-M-E-N-T !!!!!!!!!!!!

(majd egyeztessünk a diszpécserrel)

Egyeztettünk. Holnap jön egy újabb (?) UPC.

tök jó hogy nincs baj a vérnyomásommal. (még)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????