2011. április 2., szombat

jjjjjjjáááááááájjjjjjjjjjj

de nehéz nap "vót" tegnap.
Kora délután még nem, elmentünk Bogyóval és anyájával előbb az aldiba, majd a lidl-be, és 2 helyről beszereztük azokat amik elfogytak. És persze a lidl-ben Toscana hét, még jó h nem hagyom ki. Aztán az oázis, ahol növényjelölőket vettünk, de nagyon nehezen, mert épp ahányas a lábad annyi a kedvezmény nap volt, rajtam egy ködvágó orrú cipő, így kaptam egy 40-es kupont, de aztán nem vettünk semmit csak a jelölőt. Akkora volt a tömeg és a bunkó mód parkoló, hogy helyből 1000-re ugrott a vérnyomásom, ami alapból naggggyyyyooonnnn alacsony. Aztán békésen hazajöttünk, kipakolásztunk a szatyrokból, és már majdnem indulni kellett volna a Miniért az usziba, amikor Kicsi hívott hogy ne menjünk mindahányan mert épp most szedték ki Minit a medencéből mert lázas.
Így É. indult el, csak előbb a gyerekülést is a kocsijába kellett rakni, addig én Bogyóval itthon, akin rajta volt a az 5 perc 10 perc, a végén becsatoltam a hordiba és hinta-palinta míg el nem aludt. Közben É. is hazaért miután hazavitte a már nem is lázas Minit és Kicsit, és akkor rá is jöttünk, hogy Úrég, nincs itt sem a tápszer, se semmi, minden otthon maradt. No sebaj, F. hazaér majd a mi kocsinkkal hamarosan, és majd visszamegyünk a cuccokért és a "szoptatós" fotelt is hazahozzuk, ami már ott felesleges. Közben F. tényleg hazaért, hozott egy csomó cuccot amit felhalmozott sok év alatt, mert ugye csak május 31-ig van itt állása.... ez is ááájjjjjjáááájjj

Közben kinyitottuk a kádban a vizet, ahol “vízhez szoktatást” akartunk, fél óra alatt csak megjárjuk a 2x8 perces utat, na jó, még a fotel, akkor is itt leszünk 7-re, mikor Bogyónak enni kell.
De nem így lett !!!!

Bihari út K.O., vissza a kőbányaira ami K.O., könyves K.O., Elnök u K.O..... Mi a qva élet van itt???????????????????????? közben hazatelefonáltunk h kitartást F-nak a síró gyerekkel, de még oda se értünk..... és nem is, mert az elátkozott fradi-újpest meccs volt, minek következtében az egész q......va környéken nem lehetett közlekedni.....
Hát milyen ország ez??????? azért mert 2 csapat (nem)játszik egy stadionban, le kell zárni a fél várost péntek este, vízágyút kell a helyszínre vinni, és rendőrök mindenütt, a Nagyváradon be kellett zárni az ajtót mert csuklyás részeg hordák dülöngéltek az autók között.
Az eszem megáll !!!!!!!!!!!!!!! Mert a 2 szurkolótábor már 2 hete erre készül hogy majd lesz egy jó hepaj, egy kis késelés és gyilkosság este és jaj de jó kis balhé lesz???? már vágták a centiket hogy mikor jön el a nap???????????????

Így a ház előtt meg sem tudtunk állni, szuper, É. a fotelt kicipelte és lehetetlen kerülőutakon száguldottunk haza, szerencsére É. telefonján csak később vettük észre F. rémült üzenetetét h hol vagyunk már???????

Aztán Bogyó evett, majd mégis betettük a közepes vízbe (a nagy víz az ma jött), és 100 év után úgy éreztem hogy innom kell egy sört, viszont ettünk az igazi Caesar salátából.... tök jó ha szakács főz itthon... juhééééé.
Aztán bedőltünk mindahányan az ágyba.

Ma reggel mi, a 3 generáció elmentünk az usziba, ahol 9-10 között kísérő voltam a babauszin, aztán 10-től meg én merültem a stresszoldó habokba hogy eddzek egy csöppet.

Sajnos nem sok képet csináltam ma, majd a jövő 7en bátrabb leszek, no Bogyónál nem bátrabb, aki nem is sírt, és jól bírta a víz alatt át a karikán feladatot is, amit sajna már pont nem láttam mert addigra én is a víz alatt voltam.

Közben Mini is jobban van, É-k sajnos hazamentek mert Bogyó igen nyűgi lett, itthon megkezdődött a lakásban a 2. műszak, gépek hadrafogva.... holnap remélem már költészet is lesz:  “máma már nem szakad hasad tovább…..”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????