2011. április 26., kedd

H(uss)vét

 

repült is el a csak ? 6 nap, amit itthon töltöttem.

Az elsőn próbáltam  ablakot tisztítani ablakot pucoltam. Olvastam Csernus dr-tól, olyan hogy PRÓBA, az nincs. vagy csinálsz valamit, vagy nem. Ez asszem igaz lehet.  Szóval szenvedtem egy sort a 40 nm ablakkal (juj de rossz azért nekünk Kacsintó arc), de sajna abbahagytam mert kezdett rendesen zsibbadni a kezem… Aztán este megérkezett F., és kívülről megcsinált majdnem minden ablakot. halleluja. Másnap reggel elmentem vásárolni korán, és közös megegyezéssel vettünk egy aldis capszulás kvfőzőt, ami jó-jó, de nekünk nem az igazi (juj de rossz azért nekünk Kacsintó arc) talán nem kellett volna olaszhonban kv-zni, na ez eladó lesz, megy a teszvesz-re-vaterára.

Aztán elültettem virágokat 11 ládába, és befejeztem az ablakokat belülről, próbáltam  ja nem, átrendeztem a nappalit és vissza, takarítgattam, lement 4-5 mosás, tök KO lettem estére.

Szombaton viszont már készültem a Húsvétra, így készült kalács,

mini-IMG_1423

mini-IMG_1426

ment a husi a pácba, (Nigella “ragacsos” ) készült a torta di limone innen.  Csak mi NAGYBAN nyomjuk !!!! Mosolygó arc

mini-IMG_1429 Közben F. feltette leszedte, majd mosás után vissza a függönyöket, a teraszra a rácsra a szélfogó vásznakat, és délután a teraszkő mosásához kezdtünk, ami el is tartott vasárnap estig. Közben 3-4 melegítő csere, mert a csempemosó rendesen ránk porlasztotta a hidegvizet. (Párizsban jobban esett, mikor sorban álltunk a nagy hőségben és szórták ránk a hűsítő permetet…) Ez ám a locsolás !!!! Vasárnapra már igazi védőruha, zokni, el nem szakadó nylon zacsesz, rá óriás kukazsák térd alatt megkötve, így be a cipőbe, széldzseki, kapucni, ja és közben esett az eső. Halleluja ! No legközelelebb csinálja, akiknek………GUMICSIZMÁJA VAN !!!!!

F. több mint 6 órán át nyomta vasárnap, közben néha itattam, etettem, de nem pihent, nem ült le, nem hagyta abba. Nem semmi !!!! Jó nagy a terasz, jajajaj Kacsintó arc rossz azért nekünk !!! Ez ám az aquafittness !

Ebéd együtt a kicsikkel a LaKomában, de tök véletlenül futottunk össze. Vasárnap reggel  É. jött Bogyóval, majd később P. is, akinek sajnos pár óra múlva vissza kellett menni a hajóra, így mindannyian haza mentek.

Hétfőn kaptam egy reggeli langyvizes trükkös locsolást Mosolygó arc F-tól (minden évben más trükk-kel készül, –   sosem lehet tudni !!!!! ) és aztán szállingózott a csipet csapat, locsolt apraja-nagyja, és még verseket is kaptam !!!!!

mini-IMG_1435mini-IMG_1441mini-IMG_1434mini-IMG_1431

mini-IMG_1444mini-IMG_1446mini-IMG_1449mini-IMG_1445mini-IMG_1447

Tök jó volt a délután, filmeztünk, sütiztünk, É-ék maradtak, aztán hamar ma lett. 

A kardiológus – tekintettel a többi szinte negatív leletre - lassú, fokozatos testsúlycsökkentést és legalább 4x mozgást/hét  írt É-nek  “receptre” , május 19 kontroll, de már most jobb a helyzet (kopp-kopp).

Holnaptól zűrös hetem lesz, szinte “lefejeződött” a hivatal…. erről inkább majd máskor mesélek gyerekek…….

Jajajaj. most találtam meg érintetlenül a tojásfestéket ……. (no comment) Szomorú arc

mini-IMG_1450

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????