2011. március 3., csütörtök

számolok

Most szembesültem vele, hogy ha pótlékot kapunk - és csak éjszakára jár, este 10 és reggel 6 között, reggelre és délutánra nem - akkor óránként 54,11 Ft bruttóra vagyok jogosult.

Az illetményalap 0,14 %-a óránként = 432,88 BRUTTÓ ( !!!!!) /éjszaka.

hú de megérte.
Mondjuk nem volt választásom.

Én "szerencsés" vagyok, vasárnap éjszaka dolgoztam, és az duplán számít.

De jó a (kormány)tisztviselőknek, haaallleeeeelllllluuuuuujjjjaaaaaa !!!!!!!

(nem kérhetnék inkább szabadidőt????)




2 megjegyzés:

  1. de felvitte az isten a dolgod.Délutánra mióta nem jár pótlék? és miért kell éjszaka dolgoznod?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos hirtelen elrendelés volt !!!!! kivételes alkalom !!! (a kormánylevél az alkotmányról....)
    jahhhhh a kormánytisztviselőnek nem jár csak éjszakai pótlék, a többi munka az grátisz !!! na jó, a 7végéért szabadidő az jár !!!! Jelzem még se pénz/se posztó.... pedig nem most volt !!!!

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????