2011. február 28., hétfő

leveletkaptam .....

life is life.....

A tegnapi éjszakám tevőlegesen borítókológép melletti un. "leszedéssel" telt - magasan kvalifikált fizikai munka, haha - mert kevés munkaerőt szerveztek, és nem volt szívem ADATŐR-nek (!) maradni és végignézni hogy az egyszem emberke szakadjon meg egész éjjel.
Kell hozzá állóképesség (*) mert szó szerint álltam 8 órán keresztül, eltekintve attól a 4x20 perctől, amikor státuszjelentést kellett bediktálni telefonon hogy mi hogyan áll, miből mennyi van, a "nyomás meg-e van-e"..... (majd erről ha lenyugodtam)

(*)
ez azért érdekes, mert nem régen 20 p kellett hogy az intenzíven az ágyról kiüljek egy székre....
(ezek szerint sikerült jól összerakni !!!!, THX itt is !!! )

Így a délelőttöm szundival telt, ebédre meleg kis parileves mozzarellával, közben e-mailek, hírek.... majd komolyan beájultam ismét.
Amit terveztem - rendrakás, ilyesmi, az OFF.

F. este 6 után jött - persze munkát is hozott haza, jaj - és a 2 DB LEVELET !!!!!!!!! BRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szerintetek fel fogom bontani??????????????

holnap a változatosság kedvéért reggel 6-ra megyek.

Have a nice day !!!! (persze nekem is:)))) )

3 megjegyzés:

  1. Na a levelet Én is megkaptam, és fel is bontottam, sőt el is olvastam.... Lehet nem kellett volna...
    Mindenesetre már az első kérdésnél felment az agyvizem, és most kivételesen nem a kérdés miatt, hanem a válasz okozta a nagy felháborodást, miszerint az általuk helyesnek itélt választ nagyobb betűkkel írták minta másik kettőt. Ezt a trükköt összesen 3 kérdésnél dobták be.
    És az adatvédelem? Okés név nélkül küld vissza és akkor ki ellenőrzi azt hogy nem az egyik párt x-elgetett leveleket a maga kénye kedve szerint......

    VálaszTörlés
  2. Jaj. most elég nagy késztetést érzek h felbontsak egy levelet, de még tartom magam..... :) ha népszavazás lett volna, akkor MINDENT MEG KELLENE SZÁMOLNI, és közzétenni az eredményt, DOKUMENTÁLTAN !!!!! Hogy most mi lesz, mindenkinek a képzeletére bízható !!!! :(

    VálaszTörlés
  3. Én nem kaptam meg :)))))))))))))))))))

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????