2009. július 9., csütörtök

Örvények



Na próbálna beszippantani több gépezet is, de én NEM HAGYOM MAGAM !!!!!
Az első masina az eü.... Tavaly a "kések éve" volt, úgy döntöttem idén nem ismétlünk !!!!! Nem lesz repeta !


Elsősorban 2 db látogatás "A Klinikán" egyszer saját nevemben, egyszer VJ bejelentkezés alatt, ki is szólt a dottore: oh, mindjárt nézek is üres helyet, de miért nem jelentkezett be???? mert én most KISÉRŐ vagyok.... Naná ! de azért megnézett, és továbbra is állítja h nincs sérvem !!!
No majd azért mint "rendes hipochonder", majd figyelem magam.... :)
Tök "jó" volt, amíg ott várakoztunk milyen sokan megismertek..... Hogy lehet ez???? ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, a mosolygós beteg..... hogy van? jó-napot.... mi járatban????? oh, maga az???? de jó újra látni..... csak nincs valami baj? és így tovább.... Hogy lehet ez? nekem 1xűbb megjegyezni az orvosokat, nővéreket mint nekik engem.... Ilyen mély benyomást tehettem????? Érdekes.... Még a bejelentkezésnél is ismerősként üdvözölt a hölgy, pedig nem is én jelentkeztem be.....



Továbbá semmi komoly, csak az 1985-óta tartó folyamatos kardiológia kontroll kapcsán készült egy labor ami szuper-szuper jó..... és ma kaptam egy Holtert is (mert má' rég vót, és néha nagyon dobog a szívem) de a fődoktor szerint továbbra is kapok majd rá 10 év garanciát...
Ezt persze csak holnap fogja mondani, addig szenvedek a zsinórok között, vezetni jó sz@r volt, forogni a kocsiban, stb. Persze okosan (?) ma mentem előttiea hajászatba, ezt jól el is cs---tem, mert így meg nem tudok zuhanyozni h megszabaduljak a plusz szőröktől....

Aztán még a mammo-t is meglátogatom a jövő7en, ahová érdekes módon csak 8-án osztották az időpontot, feneseérti, de mindegy, 16-a 14.30. jelzem 2-ig van rendelés !!!!!

Aztán vannak még más örvényecskék is......
Papírokból. Pár tonna iratát-csekkjét É-nek már rendbe raktam, lassan úrrá leszek a káoszon....



És a negatív, energiarabló kollégáim is próbálkoznak...
megint gyerektábor, nem tudják hogy menjen a gyerek, tudta hogy utazás egyénileg de milyen szemét a hivatal hogy nem viszi le őket..... és sajnos van pár elküldött és meg nem válaszolt levelem, ügyeket kellene intézni, gkvezetőknek, kollégáknak, mennem kellene más telephelyekre, tárgyalni pár dolgoról.



De nyár van, (a teraszon kinyílnak lassacskán a magról vetett büdösek, és valami nemtom mi de szép piros virágja lesz, ) és uborkaszezon van, konganak a hivatali folyosók, és itthon is beköszöntött a joghurtos light uborkasaláta vacsi szezon !!!! és a dinnye szezon, és az eper és a málna és a ... és a..... gyümölcs legyen, és friss és ropogós, és hideg, és light fagyi is legyen !!!!! cukor és zsír nélkül persze !!!!!!

Közben halvány lilám sincs mit veszek fel holnap hogy a holter-walkman-omat leplezzem, az nem is aggaszt h hogyan fogok aludni, annyit aludtam hanyatt és kütyükkel tele a klinikán + sztómacucc hogy ez már nem jelent megpróbáltatást cseppet sem....



Ma lefoglaljuk a kocsit Palermo aeroporto felvétellel, és akkor a nyaralás már nagyjából rendben is, közben 07.20-tól még szabin lettünk volna, csak kettesben punnyadni itthon, de sajna ez tolódik aug. elejére, ebből vagy 3 vagy 10 lesz... báááárrrrrr, utána már csak 2-3 hét, és már a csomagolás, és aztán vár 10 napra, na persze hogy: SAN VITO LO CAPO !!!!!!!!!!!!!



Ja és É hívott hogy saját kérésére lecsúszott 2 emeletet a hidegkonyhára, most a 12-n van, mert már nagyon unta a "hembergerbár"-t, és hideg is van Alaszkában, itt viszont olyan profi, hogy úgy néz ki még valami vezető is lesz, ami több pénz és kevesebb munka.... A tervek szerint okt. 16 indul haza Oklahoma-ból, vagy Sydney-ből, bár azt szeretnék ha még egy 30 napos beleférne, akkor Kaliforniában száll majd gépre, ha így lesz akkor azt jelenti h rólunk lekopott a sanvito barnaság, már rég elfogyott a limoncello amit hozunk majd, minden 7végén citromos sütit sütök h kicsit visszahozzam a nyarat, itthon már kidobáltam a virágokat a ládákból, már kopár a terasz mert a leánderek is bent, és már a télijózsi is előkerült, sőt már meg is vettem a mikulás cuccokat és forró teákat iszogatok átfagyva a nappaliban ahol mécsesek égnek és fahéjillat van.... mert ez.... november 22-én lesz.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????