2009. július 13., hétfő

fóbia





Nemtom h mióta és miért, de kényszeresen UTÁLOK minden gyógyszert, tablettát, löttyöt és kapszulát, ha be kell vennem egyet is, szabályosan meg kell erőszakolnom magam hogy le tudjam nyelni...


Persze ez koránt sincs így a vitaminokkal és a teákkal....

Na most már, az a helyzet, hogy volt egy "1 db 7 ütésből álló SV SALVE" a holteren, tudom is mikor, délután 5-kor amikor épp felhívott NCS.

Ezért, kaptam reggelimhez 2,5 mg Concort, amit persze már jó pár éve egyszer felírt a kardiológus bácsim (2 évvel fiatalabb nálam, hihi), de akkor sem szedtem be, most viszont úgy döntöttem hogy teszek egy próbát, úgyis 7vége jön....


A vérnyomásom és a pulzusom alapból alacsony, de szerencsére túlzottan nem rontott rajta a gyogyó, amit persze fél óra vívódás szerint törtem egyátalán ketté. Aztán emeltem kicsit a ferkvenciát tegnap a vasalással, ma pedig az aquafittnessel fogom.


A jelenség veszélytelen, mondta a doki (remélem is !!!!), ha nem lennék ennyire hipoh. (HY rövidítve), nem is írt volna fel semmit, más talán meg sem említette volna.


Szeptemberben talizzunk, mondta (húúúúúúúúúú, kérem is az időpontot) és azt mondta már nem 10, hanem 20 év garanciát kapok közben a szívemre.... ÁMEN.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????