2014. december 11., csütörtök

virgácsok

kezdődött a széria a városi sétákkal...

Kaptunk - vagyis nem én, hanem F a szülinapjára - Kicsiéktől városi sétát, amiből mi a "hentesnél evők baráti köre" által szervezettet választottuk, tekintettel a paleo-keto életmódunkra.
Szép napsütéses szombati nap, találkozunk a csoporttal a Feneketlen tónál, kis bevezető után elindulunk. A cél, 3 hentes meglátogatása kóstolókkal, frissensültek, kolbász, szalonna, nyami. Közben előadás a hamisított élelmiszerekről, ragasztott húsokról, pfúúúúúúúúúúj.
Már az első helyen kiderült, sajnos CSAK A HENTES NEM TUDTA HOGY MEGYÜNK.... így nem készült, nem sütött, ó jaj. Haza bkv-ztunk és megettük a vaslábasban sült fokhagymás, ropogós kacsacombokat, fűszeres karfiolrizzsel.
Pozitívum: jegyek érvényesek, sőt egy napon belül újabb ajándékjegyeket küldtek.
 
aztán a második elem:
rendeltem innen a miniknek leveleket, kiegészítendő az összeállított kis csomagocskát. Már a megrendelés se ment simán, vagy nem lehetett elküldeni vagy a válasz spamként érkezett. Pár telefonbeszélgetés után végül lediktáltam az adatokat az ügyintézőnek, még aznap kifizettem, visszaigazolták és tájékoztattak hogy csütörtökön (4-én) megérkeznek a levelek.
De nem. 5-én sem, 6-án sem, és semmikor sem.
Írtam nekik, hogy kérem tájékoztassanak, de ehelyett a kifizetett szolgáltatás helyett kioktatás kaptam:
 
Nem értjük, hogyan okozhatott csalódást a gyermekeknek Mikulás levele, amit Ön szerint meg sem kaptak?
Ha Ön egy olyan szülő, aki nem tud titkot tartani, aki direkt elárulja a gyermeknek, hogy levelet fog kapni a Mikulástól:
ezzel előre elvette a gyermek önfeledt örömét!!!
Megnyugtatjuk, a gyerekek nem a Mikulásban csalódnak, hanem abban a felnőttben, aki ezt mondta nekik.
 
Írja meg legyenszíves a bankszámlaszámát és visszautaljuk a pénzét, a ”közel 5.000 Ft-ot”, ami valójában csak 4.352 Ft.
 
hmmmmm. húúúúúúúúúúúúúú, ilyen nagyszülő vagyok én? Az nem elképzelhető hogy a gyerek ír a Mikulásnak aki válaszol is majd? Vagy az, hogy más gyerektől tudja hogy érkeznek levelek, és ő is vár levelet, ajándékot?
 
Én csak azt válaszoltam: Önöknek is szép napot!
Ma visszautalták a pénzt, ami nekem igen is "közel 5000.- Ft" és elnézést kértek.
Kis hazánkban megköveznek ha az előre kifizetett és nem nyújtott szolgáltatást reklamálom?
 
és a harmadik:
Még jó pár héttel ezelőtt vettünk jegyet a "Cordobától Istambulig" című Hoppál Band előadásra, december 6-ára. Gitárművész, beharangozó szerint népek zenéje, versek, istenes énekek, mediterrán hangulat, szóval kis nyáridéző hangulat.
Már gyanút foghattunk volna, hogy igen zárt körűnek indult az előadás és úgy is maradt, szerintünk mindenki családtag, barát volt, lehet hogy csak a mi 3 jegyünket adták el.
A műsor magyar megzenésített versek, dobgép, bombázó repülők hanghatása, söröző előadók, igénytelenül össze nem öltözött csapat, mindez tartott fél óráig.
A tesóm (hasonlítunk, hihi) el is ment megkérdezni egy főszervezőtől, mikor is jutunk el Cordobába vagy Isztambulba?  
Na ezen ő is elgondolkodott, úgy néz ki sosem. EZ NEM AZ AZ ELŐADÁS.
 
Amúgy mi jót beszélgettünk - mivel késett is a kezdés - csak a hipp-hopp bemelegítés zavart minket kicsit.
Hazafelé szakadt, a csizmám romokban, de így legalább kidobtam.
 
Tovább is van..... mondjam még?????
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????