2014. október 16., csütörtök

láb

adozok.
(ha volt sarok, most legyen LÁB-adozás)

Vagyis 30-án ismét elnyelt a gépezet, és rá egy hétre kiköpött a felgyűrődött, leszakadt és sipolyozó hasfali háló nélkül, a hasfalam simán összevarrva.
Már annyira rutinos vagyok, hogy pikk-pakk felültem a műtét másnapján, és elég gyors ütemben sétálgattam a folyosón. juhééééééééé. De ehhez kellett az előző 5 hasi műtét. Na jóóó, annyira azért nem kellett.
 
A hátralévő időre penzum, 3 hó haskötő ÉJJEL-NAPPAL, gumiharisnya azóta is, a jövő 7ttől már csak nappal.
Amúgy egyszer felnyitották a felszívódó varrattal egyesített heget, most azon át folyik a szokásos nagymennyiségű seroma, de ez már csak ilyen nálam mióta a nyirokrendszerem egy része kiirtásra került.
A kh-ban a legrosszabb ez volt:
 
Egyszerűen kénytelen voltam átrendezni a kórtermet, pontosabban megfordulni az ágyban, mert széttördelte a derekam egy zártszelvény ami a fejtámla emeléshez lett beszerkesztve az ágyba.
 
Amúgy a kh közepes, a fszoba botrányos, a szobatársak között voltak nagyon jó fejek és nagyon félelmetesek is. Ilyenkor elgondolkodom, felnőttek hogyan lehetnek ennyire fegyelmezetlenek???????? :( Részvétem tényleg az orvos és eü. dolgozó olvasóimnak...) hihhhhetttetttttlen.
A diétámat bediktáltam így kaptam glutén és laktózmentes CH csökkentett kaját, személyesen jött fel a diétás megbeszélni h mit szeretnék, és jött a gyógytornász is légtornára, na nem én lengtem a trambulinon hanem szívtam a gyógyszeres porlasztott anyagot kis légúttágításra. Állítólag a sebész rendelte nekem. :)
Amúgy minden rendben ment, a sebész szerint jó esélyem van a teljes gyógyulásra és a nem kiújulásra, a hasfalamat igen jónak minősítette, így mert vállalkozni a háló nélküli megoldásra.
Sajnos a sportok kezdete 2 hó múlva, addig laza séta a megengedett csak, és tovább a fogyás, de nem is terveztem abbahagyni a paleo-ketózás, így gondolom lesz ez több is mint az eddigi mínusz 20 kg.
A hétfői kontroll engedélyezte a zuhanyozást maximum 5 percben, ami őrület milyen nagy öröm.
Na így töltöttem el a 8 napot a nem jó hírű kh-ban a jó hírű sebész keze alatt!

Mille grazie G!!!!!! :))))))

folytköv majd köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????