2012. augusztus 27., hétfő

időgép

tudjátok hogy sírok egy időgépért, sok okból….

de most találtam egy időgép zenét, ami visszavisz abba az időbe, amikor 14-17 vagyok, bulizok, izgatottan randizgatok, szerelmes vagyok a szerelembe,  szemceruzával rajzolom  ki a szemem,  köpködős opera szemfestékkel a szempillám, levágom a nacimat “forró” gatyává, házilag hajat festek KOMOL-lal, a nagymamám kézzel szűkíti be az ecseris LEE farmerom, kapucnit varrok a kardigánra, a textilben buli van péntekenként, amatőr zenekar játszik, és a törekvésben is… sötét van, csak villódzó fények, van párhuzam gatyám is, és fényes klipsz fülbevalóm, maxi szoknyám, kezelhetetlen vagyok és pimasz és vad, elköltözöm otthonról, leutazok a balatonra vonattal egy kölcsönzött sátorral és egy fiúval, bácskait eszünk és egy forintért kenyeret, van sok sör, pia, este buli van az üvegfalu diszkóban, farmerban fürdünk a tóban, itthon a barátnőmmel forrógatyában nyomulunk a városban, a pasik lefütyülnek az állványokról a gyömrői úton, Poe-t olvasok és James Joyce-ot, szombaton mikor megérkezem a buliba, már tudom, hogy vár valaki. Van már harisnyám és melltartóm, és meghívtak házibuliba, ahol a konyhában zsíros deszka van lilahagymával, sok pia, hangos zene, gyűrött ágyak és forró levegő…..

és most ezt hallgatom “végtelenül” közben hegyeket tudok elhordani kiskanállal, semmi bajom, nem fáj semmim, dobolok a lábammal és énekelek, érzem a nyárillatot, mondom, a zene GYÓGYÍT!!!! és most pont ez az alábbi kell nekem, az extra energia, hogy erőre kapjak. mit csináljak? fussak? ugrókötelezzek?  vagy egyszerűen csak közben felmossak???? Mosolygó arc

4 megjegyzés:

  1. Mindig különös érzés fog el ha a soraidat olvasom...most sincs ez másképp. Jó lett volna a barátnődnek lenni akkor is.... Szép kis időszak lehetett és a nagyiékat sem irigylem....mi mindent csináltál akkoriban.... és mit sem változtál...

    VálaszTörlés
  2. oh, ezt nagyon köszönöm, és nagyon jól esik!!!!! igen, akkor IS nagyon jó barátnők lettünk volna!!! háááááááááááát, nem volt könnyű a szülőknek, az biztos, de ezt csak szülőként értem már.
    asszem már ilyen maradok....nem baj???? :)

    VálaszTörlés
  3. Ez egy szenzációs időgép!!! Meg tudsz őrjíteni a zenéiddel, múltkor Cohen, most ez... ez valami fantasztikus! :-)Jaj mennyi emlék visszajött... köszököszököszi :-)
    Őrült voltam én is, talán nem ennyire mint ahogy írtad, deeee.... most igazán kedvet kaptam hozzá:-))))))))). Végre-végre csak társítani kéne ezt a limoncellot a málnaszörppel :-))) Szeptember 2. felében Pesten leszek... és ezt veheted fenyegetésnek :-D

    VálaszTörlés
  4. húúúúúúúúúúúú, vannak ám helyek az időgépemen! akkor hopp, ugrás lesz a gépbe, és közben elkortyolgatjuk a málnás-limcsit, a zene meg ORDÍTSON!!!!!!!!! :) TALIZUNK!!!!!! HURRÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????