2012. február 2., csütörtök

lord sandwich

enni tök jó találmány, onkoterápiának? még nem tudom.

Mindenesetre tegnap legyűrtem a szendvics egyik felét, (első 6 kemo), és styl-szerűen ezt is hatalmas fejfájással, mint az elsőt…. Szomorú arc

Most kis pihi, aztán jön a “husi”, a nemtommennyi sugár, csak azt hogy 13-án kezdek, és sajnos az van a tegnapi zárómra írva, hogy sugár után a kezelés folytatása…. vagyis a szendó teteje.

Csak az vigasztal, akkor már legalább április lesz, meleg langy szellő, póló, papucs, madárcsicsergés….oh…..

Na addig majd erősítek kicsit, de sajnos továbbra sem úszhatok, talán a fertőzésveszély miatt, de ezt azért még pontosítom.

Amúgy a szurik szerencsésen alakultak, így nem kellett igénybe vennem G. segítségét…. (ezúton is millió thx !!!) Összeismerkedtem a legprofibb vérszívóval, így csak felhívtam telefonon, leballagtam a laborba, és 1 szúrásból, a beültetett branüllel és vérkép lelettel jelentkeztem a kezelésre.

ja vérkép. Múlt héten kicsit elcsesződött, a fvs-t számom lefelé zuhant, így kaptam 3 önbeadós szurit másnaponta, na ez nem volt semmi, a harmadikat csak advil ultrával éltem túl, azt hittem szétrobbannak a csontjaim. de megérte, kicsit fel lettem turbózva, a tegnapi eredményem túlszárnyal eddig mindent, legalább van miből romolni…

na vissza a szendóhoz. kell ez nekem? qvára nem is vagyok éhes….Mosolygó arc brrrrrrrr

4 megjegyzés:

  1. Kitartást Ágikám, most egy kis pihi jön. A szendo teteje meg juszt is meglesz, tudod pusztuljon a férgese, mármint a dög.
    pusszantás ciciri :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon örülök Neked.... Ünnepélyesen fel is iratkoztam Hozzád... Nagyon gyönyörűségeket készítesz, eláll a szavam is. :)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Oh Anyukám! Ez már egy szint előrelépés, még akkor is ha ez a szendvics alja. És igen, igen jön szép lassan a tavasz, és tele leszünk energiával, és boldogsághormonnal. Mondhatnám, lepattogzik majd rólad a szendvics további része.....

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????