2011. szeptember 27., kedd

akkor most

írom hogy mi néz ki.

Holnap reggel vissza a klinikára mert friss labor kell. A rtg elkészült ma, a kardiológiai leleteket majd viszem. (sajnos a görbe a sportkh-ban maradt, de van ergo-m meg UH-om, remélem elég lesz, vagy ha nem akkor majd ott EKG)

Csütörtök reggel check-in, aztán délre át kell mennem a Radiológiai klinikára sentinel nyirokcsomó jelölésre, mert itt most pont nincs anyag. (juj erre nem számítottam hogy szurka lesz….már most kiver a víz) aztán vissza a klinikára az ágyamba, este még ki tudja? Beöntés? nyugtató?

Péntek reggel az UH-ba kell mennem, ahol dróthurkos jelölés. (jaj, na erre sem számítottam….. remélem legalább érzéstelenítés az lesz) Utána majd egyszer csak megyek a műtőbe. (és nem lehetek első, rajta az ambuláns lapon)

A sebész szerint a sentinelt is ki kellene venni, ha jóindulatú akkor semmi vész nélküle (tényleg?) ha nem, akkor meg jobb ha megállítja a folyamatot.

Kérdeztem mennyi kh? 2-3 nap. ebben azért annyira nem vagyok biztos, pedig 3-án mindenképp mennem kellene a kéz-kontrollra. így remélem 7főn eljutok a varratszedésre, de ha mégsem, esetleg álmomban ki is szedhetnék. (csak vicceltem, bár ilyen koszos kötéssel csak nem mehetek a műtőbe, ha esetleg leszedi valaki, hát ki is szedheti)

G: Lehet h hamarosan talizunk???? Mosolygó arcMosolygó arcMosolygó arc na nem fenyegetésnek szántam, úgyis adós vagyok ezzel-azzal….

Remélem katéter nem jár, vagy szeretném ha nagyon muszáj, akkor valaki várja meg míg elalszom. (végül is törzsvendég vagyok már ott Mosolygó arc, lehetnék VIP is..) na egyenlőre ennyi, csak olyan szűkszavúan.

1 megjegyzés:

  1. Jelölés, dróthurok csak borzalmasan hangzik. Beöntés nincs. Katéter nincs, műtét után felkelsz, amikor kimegy az altatószer. Ha van, akkoris altatásban. (Nálunk.) Nyugtató Xanax, ha nem szereted szólj az anesztesnek. Jobb ha kap valamit a beteg, de van más is, ha evvel rossz tapasztalatod lenne. Bent vagyok minden nap, bármikor jöhetsz. Hétfőn is. Kiszedem. Műtőben varratot nem szednek ilyen esetben. Az egész tényleg 2-3 nap.

    Fel a fejjel és hívj arról a telefonról akármilyen :).

    G

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????