2010. október 5., kedd

pánik

lett rajtam úrrá.
Tegnap reggel itthon hagytuk É-t (hogy majd jön később kocsival) de 7-kor megint telefon, anya az istván kh-ban vagyok....
rohantam, ambulancia, de ja vu , minden mint a múltkor, küldözgetés ide-oda, vizsgálat, UH majd a diag: placenta preav. centralis !!!!!!!!

de menjen haza, legkisebb vérzésnél jelentkezzen.

Nem értem. Mitől lett centrális ? nem javulnia kellett volna a 18 hét óta? a 20 heti UH szintén ott azt mutatta h elmúlt a veszély. Akkor most - hogy nő a méh - miért rosszabbodott?

Mivel a férje külföldön, a lakása lakhatatlan a babaszoba kialakítás miatt, most nálunk van, szigorúan fekve (bár ma el kell mennünk a kardiológiára mert azt mondták biztos császár és kell a szakvélemény, de majd hátra ültetem a kocsiban), ma itthon maradtam, holnaptól pedig míg P. haza nem jön, (november eleje) reggelije és minden műszaki kütyü, könyvek, stb. majd odakészítve, az ebédeltetését majd megoldjuk családilag.

Az orvosok, akik tegnap látták (és a szakrendelő orvosa, akihez elvittem a leletét) nem pánikolnak, ÉN VISZONT RETTEGEK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nem kellene kórházban lennie????????????????????????????????

szombaton tölti a 30. hetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????