2010. október 6., szerda

fuck

Reggel én is otthon, É. kiszolgálva, kipárnázva, minden a keze ügyében, aztán a nagy zuhiban elindultunk a kardiológushoz, ehhez É. behajtogatva a kocsiba, ott szerencsére rögtön behívták, és a doktor a legnagyobb keresgélése után sem talált semmi kórosat, soron kívüli UH is készült, a lényeg hogy semmi eltérés nincs.
Hazafelé gyorsan gyógyszertár-magneb6 készletet feltölteni, kínai - hogy együnk is valamit, dm-mert onnan is ez+az, és 4 krémes mert kell a megpróbáltatásokhoz. :)
Közben megjött G. levele, és családi válságstáb ült össze, (részben 4D-ben, részben skype és sms konferencia) és már kértem is az időpontot a doktorhoz.
(Millió köszönet !!!!!!!!!!!!!!!!)
este 7 vagy fél9, de legyen a 7. (utólag a fél9 jobb lett volna)
I. megjött a Minivel, mert kedd Mininap, F. megjött és el is indultak É-vel a rendelőbe.
Mi közben vacsi, pöttöm bolygó, lapkamalac, sam a tűzoltó, mese, játék, közben 1-2 telefon innen-onnan és sms váltás a rokonokkal és kollégákkal, élménybeszámoló az oviról..... tehát minden ok, míg nem hív F, hogy indulnak haza (bocs indulNÁNAk), de az autón kerékbilincs és mikuláscsomag, be kell menni a peterdybe kifizetni, majd vissza, és egyszercsak majd jön vki és leszedi......
Na itt állt meg az eszem, és kicsit nagyon kiabáltam telefonon a közterületesekkel, hogy ugye nem gondolják hogy a 30 hetes kismami majd hajnalig fexik a járdán míg le nem szedik a bilincset....míg az apja majd megjárja a peterdyt oda-vissza.
Aztán sztem az ember jobbnak látta ha hallgat, és végül kiküldte a helyszínre a kocsit és 15e-ért leszedték a bilincset, viszont a büntetést (6e) 15 napon belül be kellene fizetni.
Na ekkor gondoltam hogy harakiri vagy dehogy is, inkább másba kellene mártani a halefot....
Ma írtam egy meleghangú levelet a kurva cégnek, hogy miért is gondolják hogy 1 vétségért 2x fogok fizetni? de legalább tudom hogy nem nyaralok, nem disszidáltam, ITTHON vagyok. Magyarországon.
közben találtam egy másik idevágó blogbejegyzést is.
Na akkor FUCK !!!!!!!!!
a jó hír tegnapról, hogy a doktor még a vártnál is aranyosabb volt, É-t (korlátozottan de) elvállalta, a placenta nem centrális hanem MARGINÁLIS !!!!! erről vagy egy UH kép és egy ari kis kismami metszetrajz is a kiskönyve hátulján..... dedikálva és bélyegzővel ellátva :)
Mostantól a Klinika az, ahol jelentkeznie kell. Tök jó, én is ott születtem !!!!!
2 hét múlva laborok, majd UH, addig persze fekvés, de nem vigyázállásban hanem csak 23 óra a 24-ből.....
THX G... !!!!!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????