2010. október 21., csütörtök

beugratás

a háziorvosa megígérte tegnap É-nek hogy mára elkészíti a labor beutalót, majd csak ugorjak be érte, ha már a közelben dolgozom.
Az egyik fele teljesült, a beugrás. Reggeli hüsiben 1,5 metrómegállót kiszaporáztam a rendelőjébe, (napi fél óra séta úgyis kell) fél8-kor már ott voltam tök egyedül.... csodálkoztam is. (a mi rendelőnkben nem ez van)
8 előtt elkezdtek szállingózni a vérvételre várók, majd 8.10-kor az asszisztens, aki negyed 9-kor behívta az első vérvételest, akivel nemtom mi történt mert qva sokára jött ki.
és ekkor rontottam be, hogy akkor jöttem a lányom beutalójáért.
Ja, mondta a hölgy rezignáltan, ok, rögtön odaadom. De nem volt mit, mert keresni kellett a gépben, aztán nem onnan nyomtatott, hanem valahonnan előásott egy nagy lepedőt, azt bescannelte, lefénymásolta, levágta a szélét majd kitöltötte rajta a személyes adatokat a képernyőről olvasva, és a diktálásom alapján, majd ÉN bediktáltam hogy miket x-eljen be. Ezt követte a vércsoportos beutaló megkeresése 4-5 szekrényben, majd a találat után a scan és a fénymásolás, majd precízen kettévágta egy ollóval amit szintén meg kellett találni, ezután a kitöltése a képernyő és a diktálás után.
Az orvosi bélyegző keresési ideje lerövidült 10 percre, mert közben megjött a doktornő, így a képbe helyezése után pecsét került a beutalókra.
Kérdeztem hogy mennyi idő az ellenanyagos labor, és mehetek-e majd én a leletért az sztk-ba. A válasz az volt hogy sok idő a labor és inkább ide jöjjek ! nagyon köszöntem, de NEM !!!!!! inkább a mester u-i rendelő.
Nem hiszem el hogy ilyen van Kr. után 2010 évvel.
a kis akcióm 7.15-től 9-ig tartott. 1 (egy) beutalóért mentem csupán csak.
Ismét kihangsúlyozom: nem ehhez vagyok szokva !!!!!!! (túúúúúúdom, örüljek neki)
Azt is tudom, csak az eü. pályát elhagyó informatikus beszél belőlem.
Uff
Holnapi desszert: reggel labor.

2 megjegyzés:

  1. Na igen... mit is vár az ember? Várom a desszertet is.....

    VálaszTörlés
  2. Azert vannak nem ilyen helyek es csak a kommentre reagalva, azokat sem tiszteli senki, mert az meg ugy jar. Nalunk minden beutalo kesz elozo este, egy papiron, gepbol nyomtatva, a betegek papirra SOHA NEM varnak, egyebkent meg idore jonnek es akkor sem sokat. Az ellatas nem csak idoben, hanem szakmailag is europai. Vagyis annal tobb, itthon elkepzelese nincs az embereknek milyen iszonyatosan flott alapellatasban van reszuk, nagy atlagban. (Nem az irt eset erositi.)

    Azaz ez most nagyon durva, amit a blogolo leirt, de erre nem az a reakcio, hogy mit is var az ember. Kikerem az egesz alapellatas neveben.

    Sanvito, maskor ezt is intezzuk rajtam keresztul, megkimeled magad mindettol. Tenyleg nagyon szivesen, barmi ilyenben segitek.

    Puszi

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????