2010. január 21., csütörtök

boszorkányüldözés

áldozata vagyok én is, mint G..... Mi ez? Boszik Balsorsa?????? Jajajaj. szerelők, szolgáltatók, balsors !!!!!

Múlt héten cafetériáról kellett nálunk nyilatkozni, ami tök jó, mert például többek között pont az én javaslatomra vezette be a hivatal már tavaly, idén pedig már kötelező is, benne van a ktv-ben. Ez sem volt egyszerű nálunk, de most jöjjenek a szolgáltatók packázásai....
Azt már nem is tudom eléggé ecsetelni, hogy az internet-jegy körül lett érdekes a helyzet, mert beléptem a T-isztelt szolgáltató honlapjára hogy majd megnézzem hogy is kell konkrétan fizetni a jeggyel, amit követett több mint 1 óra telefon fülhözragadása, kellett az ügyfélkód 4. jegye, a szül. idő 6. jegye, a négyzetgyökkétacperkátá meg mittudomén. Persze az lett a vége, hogy F. leválasztotta óvatosan a telót a piros fülemről és átvette hálisten az ügyintézést, én közben adogattam a keze alá a szerződést, váltottam a lapokat a neten, átkódoltam a szöveges jelszavakat számokká, a vége az lett, hogy ha'má... akkor átváltottunk egy nagyobb csomagra, összevontunk mindent amire aranyakártya pontokat kaphatunk, és még egy mobilinternetet is kértünk, mivel az is fizethető majd jeggyel. Milyen jó lesz ezen az on-line check-in ha utazunk, és nem kell majd km-eket gyalogolni az internetkávézóhoz oda-vissza, hogy 10 euróért megtudjam hogy hibás a check-in oldal....
aztán abban maradtunk hogy a mobilinternetet kiviszik szerdán F. munkahelyére, hozzánk meg jönnek majd kedden 4-5 között és kicserélik a modemet.
És most jön a boszorkányüldözés további része:
Mindketten mint állat rohanunk haza, elkéredzkedtünk (én ugye fél5-ig dolgozom), csodával határos módon F. is hazalohol, eljő az 5 óra, és emberünk NINCS SEHOL !!!!!!! telefonomból elővarázsolom a kiküldő DÍSZPANCSER telefonszámát, aki közli hogy ember úton van.
Meg is érkezik fél hatkor, addig persze semmit nem csinálunk (csak rendet...)
Ember jő, leszerel, felszerel, kiköt, beköt majd kiderül hogy sajnos nem tudja aktiválni a kütyüt, mert "bent" az informatikus kollégák nem készítették elő...
De majd jő ismét valamikor, és majd akkor. Mi közben kék-lila - nem is, mert magenta - színekben játszunk, és alkudozunk hogy hagyja itt a szerkezet, úgyis majd távirányítással kell feléleszteni, de persze hogy nem !
De ő majd jön szívesen 5 után is, majd beszéljük meg a T. hölggyel.

Hölgy hív tegnap, hogy ma jön a szerelő, 11-12 között ! Ész megáll ! NEM TUDOK ÉS NEM IS AKAROK hazajönni 11-re. Kis alkudozás, emeltebb hangon, majd közli hogy ma jön este és kész. Aztán már nem is lehet hívni. Hangposta.
Este írtam neki egy sms-st, hogy fél5-ig dolgozom, jó nekem a 4-5 amikorra a szerelőt ígérte, de ÉN IS 4-5 között érek majd haza, ha csak 5-kor, akkor IJ (vagyis így járt) és bocsika. Végül is mi is így jártunk, hogy nem is volt itt 5-kor.
NNNNNNNAAAAAAAA... ma délelőtt hív, hogy nemjómagánakamaesterendbenvanhiábabeszéltemegaszerelővelhogyőhajlandó5utánmenni....énazértsemőtfogomküldenicsakolyataki4-5közöttmegyéspont.
Deakkorlegyenholnaphanemjóama.
És letette.
Hívom vissza. Hangposta.
Közben eldöntöttem, b@sszuskulcs, hazamegyek MA megint, jöjjön aminek jönnie kell, csak legyen már vége a rémálomnak, cseréljék ki a q....va modemet, és szakadjon már le rólunk a T. szolgáltató.
Tök jó, mert most míg ezt írom, 5 percenként szakadunk le...... ki/be kell kapcsolni a routert...
Na ennyit a pozitív gondolkodásról és a banyákokról.... :)

Szóval eccercsak felveszi, kérdezem: már beszélt a szerelővel? mert hazamegyek inkább ma, csak fejezzük már be...
Márkésőmegbeszéltemaszerelővelholnapmegy4és5közöttésnemlehetvisszacsinálni.

Holnap majd megyek haza, nem kezdek semmibe, csak várok....várok.... várok....

http://www.youtube.com/watch?v=_6BloJe00ZE


és rohadtul utálom ha egyedül kell lennem a "mesterekkel " !!!!!!!!

ja és még:
tegnap hívott egy ember hogy ő szállító és kézbesítené a mobilinternetet. Mondtam neki, hogy tegye.
Kérdezi hogy hová kell vinnie??????? Elmondom neki, és megkérdezem hogy nem tudja a címet???????? nem.
Kit kell keresnie???????? és mi a telefonszáma?????? Kérdezem (költőien) ha nem ér el, és miért is engem???? akkor hová veszi azt az eszközt????
no comment.

ezek után megérkezett a szerkentyű, F. este ki akarta próbálni, de nem működött.
1 óra kisérlezetés után hívtuk a T. ügyfélszolgálatot, és kellettek a kódok, az 5. jegy, az utónév utolsó előttije.....
Tovább is van..... mondjam még??????????

aztán 1 röpke óra alatt beaktiválták.
Cyber világ...... és ez az én szakmám. Csak tudni kell JÓL csinálni.

http://www.youtube.com/watch?v=aqhugmcssUg&feature=PlayList&p=E8D0321ABBC1EDFC&playnext=1&playnext_from=PL&index=38

és ismét jót nevettünk !!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????