2010. január 23., szombat

balsors... csapó2

és a film forog tovább.....

rohanok haza pénteken, lidl újságos persze elfelejtette eltenni nekem az angolt... :( majd kitaláltam, túró kellene a szombat ebéd palacsintához, ezért lidl is, ahol jól elbóklásztam, mert valami őrült indíttatásból átrendezték az egészet. Vettem egy vödrös túrót, na mindegy, krém az egész, egész bonyolult volt a palacsintába tenni.
Vissza a péntekhez.
Épp hazaérek, gondoltam elkezdem főzni a levest mert szombat de. aquafittness, úgysem lesz időm, amikor cseng a mobilom, hát a T-kábeles ember az, hogy most végzett valahol, akkor jönne. Hát jó, jöjjön.
Fiatal srác, feljön, megszemléli a feladatot, majd lemegy valami elosztóért, vissza, megkapja a fellépőt, ügyködik kicsit a bekötéseken majd felhívja a központját hogy végre beaktiválja a készüléket. Ezek után nem szívesen aláírom a papírokat, mert azt mondja fél óra mire a másfél villogó ledből majd 4 fog folyamatosan világítani, na majd akkor lesz aktív. És ha aláírom és majd nem villog fél óra múlva 4 led? Akkor mit csináljak?
Mivel szétdobálta a dobozokat és levágott kábeleket, úgy határoztam nem adok neki borravalót, nem is tudom miért is futott át az agyamon hogy adjak, végül is a munkáját végzi és azt sem tudom hogyan.
Fiú el, én várom hogy mi lesz a ledekkel, közben bőszen netezek, viszont akkor még nem tudtam hogy a régi modemmel, és nem tudok kimenni a lakásajtón mert elélógnak a modemek, így Kicsiért sem tudtam elmenni.
Jah, akkor legalább megcsinálom a szombati ebédet, a bablevest és a palacsintát.
Közben F. hazajön, csenget, óvatosan kinyitom az ajtót, ő úgy látja nem jól vannak összedugva a kábelek, így kihúz valamit és akkor végérvényesen inter-NYET lesz.
Kb. 1 órát próbálkozik, majd felhívja a problémaelhárító vonalat (még jó hogy vettük a mobilnetet és a telószámokat is kinyomoztuk).
Na ott ügyintéző, és már hallom is hogy a 3. jegy? az 5. jegy? megint a PW..... Na ekkor már ordítani tudnánk, és azt hallom megint, F. mondja valakinek: Jó Napot ! akkor mondom mi a probléma..... iggeeeennnnn, a 4. jegy az ..... az első az...... aztán azt hogy köszönöm, majd megint: Jó napot.... akkor mondom..... 6. jegy az.............8. jegy az........... na akkor betelt a pohár, és akkor azt mondta hogy köszönöm, és letette a telefont.
72 órán belül majd elhárítják !!!!!!!!!!!! na ekkor már nem csak ordítani tudtunk volna, hanem ÖLNI is !!!!!!!

a hajnali felkelésemkor 1,5 led villogott, reggelre javult meg.

1 órája hívták F-t, hogy a kapuban vannak a szerelők, mert valaki azt mondta ma délben hogy nem működik !!!!!!!!!!!!!!!!
NEM ENGEDTÜK BE ŐKET !!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????