2009. november 16., hétfő

kifelé



a CARPAL-ból....
mármint ami a kezet jelenti....
Kis zűrzavar után - hogy mikor is kell bemenni????? - múlt hét kedden a zuhi esőben a 212-es busszal bementünk É-vel a sportkoriba, kis sorbanállás után a leletekért, az osztályra kerültünk. Na ott meglepődtem kicsit, nem úgy zajlott a felvétel ahogy "megszoktam", aki sorra került arról minden papírt ki is töltöttek, kórlap, lázlap.... közben a többiek fájó lábbal, kézzel állnak várnak a folyosón, aztán kis nővérke bekíséri a felvetteket a szobájukba, ennyi.
nekem kicsit szimpibb hogy felvesznek egy külön osztályon, aztán majd napközben elkészülnek a doksik, de akkor már az osztályon a beteg.
menni kellett még az aneszteshez, ami összvissz 5 perc volt.
Na ekkor indultam vissza a Hivatalba, nemeccerűen közlekedtem az állat nagy esőben. Busz a borárosig, onnan 2-es vili a hallerig, majd 24-es 2 megálló és gyalog. nem kicsit áztam rommá....
Viszont du. együtt mentünk és kocsival (ami F-nál volt) mert elmaradt a céges vacsija.
Vittünk még kaját É-nek, akit meglepetésként ért a kórházi ellátás mennyisége és minősége... Jahh, örüljünk hogy legalább ellátást kap, ha már táppénzt például nem, mert ugye magyarországi nézőpontból munkanélküli, így nincs jövedelme amit a táppénzzel pótolni kell, épp csak a 4500 TB-t fizetjük, ez csak az ellátásra elég, amerikai szemmel betegszabadságon van, de abból pedig csak akkor lesz pénz ha már meggyógyult. Az előrejelzések szerint ez tavasz lesz.....

Másnap aztán persze hogy egy értekezleten voltam fél9-fél1 között, Kicsit pedig megkértem majd hívja a kórházat.
Na ezt nem tudom miért csinálom mindig, amikor tudhatnám még ápolónő koromból hogy ez úgy működött hogy persze h azt mondtuk h a beteg jól van....
Erre viszont nem került sor, mert É. hívott elhaló hangon hogy túl van a műtéten, első volt, kába, és mikor megyünk?????
Este mentünk, eső változatlanul ömölt, felvágtuk a zsömléjét, kiöntöttük a poharába az almalét, megigazítottuk az ágyat, megnéztük a jódsárga KEZET, már ami látszik belőle....

Másnap sms-ezett hogy 11-re mehetek, mentem is, és most beálltam, átvettem a papírjait, közben lépcsőztünk le-fel, gyógytornász, sebész, aláírások, gyógyászati bolt (elfogyott a heveder), fél 1-kor már el is indultunk haza, amiből a lakásba érkezés már 4-re meg is történt, mert közben kajálni mentünk a LA'KOMÁba, vásárolni a lidl és kaisersbe, heveder a gyógyiboltból, NEM adtam pénzt az ételgyűjtő fiúnak, (hú de szenya vagyok !!!!!!!) inkább agyilag mint fizikailag lefáradva zuhantam a kanapéra.

20-án varratszedés !!!!!!

G-nak és Mindenkinek köszönet, aki segített, fizikailag és gondolatilag !!!! :):):)






2 megjegyzés:

eszedbe jutott valami????