2009. november 23., hétfő

HAJÓ...a vége

Minden jó... az eleje a címnek, de még nincs vége.
Hogy eltűnt a hajó a címlapról, csak optikai csalódás.
Most, hogy már megterveztük hogy bartell üzletet kötök Kicsikkel, konkrétan hogy én ma felveszem majd Kicsit és elmegyünk a bölcsibe, I-t megkérem cserébe hogy menjen ki a reptérre a nagyobb kocsival P-ért, már kútba is esett.
P. nem jön csak 8-án (????) mert nem érkezett meg aki helyette ment volna !!!!!
Szuper !
Viszont a reptérre mehetek, mert pénzt küld, amit át kell venni egy sráctól.
De nem is tudtam volna üzletet kötni, mert Mini megint beteg, már egészen kettő (!) napot volt is bölcsiben a múlt héten.
Láz, takonykór, hasmars....köhögés.
Mára már jobban van, de irány a doktornéni, majd várom a híreket.
Rajtam is kezd kitörni a nátha, ami azért jó mert szerdán egésznapos értekezletem lesz a Ventura hotelben !
(pedig már MINDEN nap szauna van !!!! tegnap jól meg is égettem a háam, de fogalmam sincs hogyan ....pedig 70%-ra vettem a hátsó csöveket. mondjuk mára a jó kis stomic meg is gyógyította.. :) )
É-ből kiszedve a varratok, érdekes, nem is a sebész szedi ki hanem egy másik épületben egy asszisztens, na ilyenben nem volt részem szerencsére. Ott ez mindenkinél így van. Majd 14-én vissza a sebészhez.
Most heti 3 gyógytorna és fizikó, közben bankokba kell menni, APEH-hez, hajóorvoshoz (mert van remény hogy fizet talán a Princess valamit, csak a papírokat ismét el kellett küldeni, és még lehet hogy le is kell fordíttatni, ami csúnya lesz mert sürgősséggel 80e ft lenne. nem értem, a latin az latin...)
Még anyakönyvi hivatal, szerdán munkaügyi központ, van tengernyi elintéznivaló.
Csendesen kérdezem: ahogy lebontották a skálát (és helyette persze nyílt az Allee) azt a hírös-nevezetes FEHÉRVÁR Áruházat - ahol M-I-N-D-I-G T-Ö-R-T-É-N-I-K V-A-L-A-M-I nem lehetne lebontani??????????????????? (nem bánom, ott is lehet majd egy új....)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????