2009. október 21., szerda

a láb előzmények

Egész nyáron lábujj papucsok, (pedig cserélgettem, váltogattam, és scholl és batz, szval azért minőség....) ezért qvára megfájdult az egyik talpam, már aludni is művészet......
Aztán nemrég írt egy ügyfelünk a sote ortopédiai klinikáról, közben írta ha majd egyszer valamiben segíthet, hát szóljak...
a múlt 7en már szóltam...
Aztán jött a tegnapi nap, amikor a térdhajlataim is beálltak, se kinyújtva, se behajlítva, sehogy, közben rogy össze, főleg a bal.
Pedig sétálok, bringázok, lépcsőzők.
A bokacsizma lehet? vagy az új szék amit 7végén vettünk?????
Szval tegnap kerestem a doktort, aki azt mondta szeretné látni a lábat.
Így elugrottunk de. az ortop. klinikára, ott láb megvizsgál, megállapít hogy a talpfájdalom kis boltozatsüllyedés, és az ujjak húzzák az izmokat, valszinű be is van gyulladva. kenőcs, majd betét, stb. viszont a térdhajlat nem tetszik neki, ugyan nem dagadt, de gyanús h felületi vénagyulladás kezdődhet, így jó lenne egy érsebész mihamarabb.
Ő is hívta egy ismerősét aki talán a műtőben volt, és az asszisztens (is) pedig ajánlott S-t, akit később G is !!!!
No, visszafelé haladva a hivatalba beugrott, talán az ÁEK (BM kh után oda tartozik a Hivatal) is elláthatna most gyorsan, de az ÁEK doktornőnk a balesetiben ajánlott egy orvost, na szép...... az ÁEK-ben senki?????
A balesetis orvos már nem volt bent, a S. külföldön, de időpont hozzá februárra :(
hirtelen 5lettől háziorvos, aki a bajcsy sürgősségire adott beutalót, a rémtörténet ott folytatódott, mert először még gyorsan felvettek, tolószékben az UH-ba küldtek, és egy nagyon szimpi orvos gyorsan el is látott, de az UH-ból fél6-kor visszaértem, közben 7kor váltáska volt, a szimpi orvos is hazament, közben szólt h minden ok, mindjárt lesz papírom és mehetek is. De nem lett, és továbbra sem lett, É. kérdezte egyszer hogy meddig kell várni, nem tudják volt a válasz.
Aztán én is megkérdeztem valakit 3/4 8-kor, közben már minden kiürült, az előttünk-utánunk érkezett tömeg is már biztosan otthon vacsorázott...
Már szólítottuk, de nem volt itt, volt a válasz. Hát hol lettem volna? Még pisilni sem mentem, semmi mást nem csináltam csak figyeltem hogy hogy is dolgozik az osztály....
Na ennek hatására behívtak, vártam az üres kezelőben állva 10 p-et, majd jött egy orvos, aki megmérte a lábkörfogatot, elolvasta az UH leletet, majd kiküldött hogy várjak a leletre.
Aztán megszületett a lelet, hogy mennyi a vérnyomásom, a pulzusom, meg minden amit már írtam.
Sajnálom hogy csak otthon olvastam el, már előttem volt valaki aki reklamált hogy mik ezek amik le vannak írva, ez nem róla szól, viszont a lába fáj és ödémás, ez miért nincs a leleten?
Hát behoztam a papírt, és agyalok hogy mit is kezdjek vele?

4 megjegyzés:

  1. Kísérőlevéllel és per fenyegetéssel levél az Intézet Vezetőjének, fénymásolva a leletet és leírva, hogy mi volt a gond. A pert nem kell komolyan gondolni, de azért álljon már meg a menet...

    G

    (az érsebész kollega nevét légyszi vedd ki, legyen ő is csak S. :))) )

    VálaszTörlés
  2. jaj, persze !!!! Látszik hogy már NEM TISZTA A TUDATOM, mondom én........és a hangok is mondják folyamatosan... :)
    igen, scannelem a doksit, aztán küldöm is ! thx !!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. ja, és azért is vagyok kiakadva - mint az órarugó... van még ilyen óra?????? - mert igazán nem ehhez vagyok "szokva", :):):) hála a tavalyi igazán pozitív tapasztalataimnak...... igaz, az nem itt volt.....

    VálaszTörlés
  4. Köszi :)))

    Jah és bele lehet írni, hogy többen voltatok így evvel aznap és nem csak nekik írod meg, hanem másolat megy RTL Klub Fókusz, TV2, stb csatornákhoz, mert olyannyira felháborító. Ezt sem kell komolyan gondolni, de basszus ez iszonyat.

    Egyébként hogy van a lábad?

    G

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????