2009. október 26., hétfő

(gyomor)RONTÁS

van (remélem volt) rajtam a 3 napból majdnem 2 teljes napig.

Lehet hogy a csütörtökön este a mélyhűtőből előkapott pane napoli volt az oka, mert szombaton majdnem egyformát ettünk, F-nak csak egy kis gyomorbugyborékolása volt....
Szóval pénteken du. már éreztem h valami nem gömbölyű, aztán estefelé és éjszaka már nem is tudtam nagyon elszakadni a porcelántól! Tök érdekes, mert NEM fájt a hasam !!!!!
Aztán normaflore, diéta, sok folyadék, szombaton már széntabletta, és már éjszaka hála az égnek már nem keltem fel hajnaltól óránként mint előző éjjel....
Tegnap reggel már, lesz-ami-lesz, nem vettem be a szenet, délben csak egy banán, délután csak sós grissini és normaflore, ja estefelé lágytojás...
Ma reggel próbáltam diétásra venni a piritóssal és a teával, (nem mintha más reggeleken mást ennék... :) ) ebédre még nem tudom majd mit fogok enni, de már határozottan jobb....

Na így telt a 3 nap, tegnap de. F-val már kimerészkedtem egy közeli közértig.....
Szóval adtam a méregtelenítésnek !!!!!!!!
A lábam viszont határozottan jobb - főleg a bal :) - !!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????