2009. május 9., szombat

"0"-dik nap ......roaming

Most csak annyit hogy É. elutazott ma Londonba, majd negyed 8-kor indul a gépe tovább Seattle-be ahol felszáll egy óceánjáróra, ami az otthona lesz 6 hónapon át.....
És NEM TUDUNK BESZÉLNI - lehet hogy sms-ezni sem - mert itthon be kellett volna kapcsolni a telóján a roaming szolgáltatást.
Most P. hazarohant hogy előkeressen papírokat amin rajta lehet egy digitális azonosító, amivel talán mi is bekapcsoltathatjuk itthonról....

Küldem pár sms-t É-nek, azt sem tudom tudta-e fogadni, a szolgáltató szerint talán....
Elképzelem ahogy ott van a reptéren, és nagggyyyyooonnnnn kísérletezik h feléledjenek a telójai.....
Hiszen megígérte h hívni fog....

Na csak azért írtam mert különben szétrobban a fejem.... ilyen pitiáner hibát követtünk el.... és bejött amitől mindig aggódtam ha ez a 6 hónap Amerika szóbakerült: nem lesz kommunikáció....

Este fél9-kor lementünk a TM-ba felfegyverkezve meghatalmazással, sim kártya számmal, az összes PIN és PUK kód számokkal, (amiket közben P. előásott) és a "segíthetek?" kérdésre 'naná"-val válaszoltunk.... a mi ügyintézőnk csak fogta a fejét, hogy ajajaj, a másik mellete azt mondta 15 éve nem sikerült még senkinek sem feléleszteni roamingot dominósoknál itthonról.... aztán mégis csak sikerült aktiválni a szolgáltatást, hívta is rögtön az üi. É. telóját, bár mondtuk hogy reggel 5-ig a gépen van. Biztosan nem voltak benne hogy sikerült, a bekapcsolás, mert szerintük ha más hálózatba bejelentkezett, ez nem tud majd aktiválódni... Na ezt az informatikus fejemmel nagyon nem értettem, ha nincs roaming, be sem lehet jelentkezni sehová, de ha mégis, ha átlép erre a szolgáltatóra, miért is ne éledne fel egy szolgáltatás????
Na mindegy. a lemerülőfélben lévő telefonom mellett vergődtem éjszaka, és elképzeltem ahogy É. már 5 órája repül, és még 4,5 óra hátra van...... Mit csinálhat? alszik? vagy zenét hallgat? kik ülhetnek mellette?????
Aztán amikor a szakaszos rémálmaim után fél4-körül elaludtam végre (erre az álmomra nem is emlékszem) megszólalt a telóm hajnal 5 óra 18-kor.....
Felkaptam, és tökéletes hangminőséggel mesélte É hogy aludni nem tudott, járkálni sem, várja a vízum ellenőrzést, megkapta az sms-eimet, tudja a kódot, nagyon fáradt és álmos, fél kóma, P. rendben van-e? megy a szállodába aludni, aludni, aludni.... és nem hatott a bio-melatonin sem, majd hív ha a hajón lesz...
Na visszarogytam a párnámra, és persze h újabb 1 órát csak forgolódtam mire ismét el tudtam aludni.

P-vel is beszéltem de., É hívta és mesélte hogy nem várta senki, a bőröndöket felcipelte 400 méteren a szállodába (kis emelkedőn) valaki mással kapott közös szobát.... (lehet h a hajón is együtt lesznek????) kapott kajajegyet, lemegy enni és aztán az ágy........ de ki az a valaki? és hogyan aludjon így nyugodtan????????????
Most e pillanatokban remélem nyugodtan pihen, alszik, mert most ott hajnali fél 4 van. (minusz 9 óra az időeltolódás) Reggel 7-kor (3,5 óra múlva) a hallban kell lennie, aztán valaki majd a hajóra kíséri. Kis adminisztráció, pihenő és berendezkedés után irány a munkahelye, és kb. mi időnk szerint este hétkor elkezdődik az első munkanapja...a 180-ból. ja igen, ez már nem is a nulladik, hanem az ELSŐ NAP !!!!!

Ezen a linken egy webcam van a "hídról", hogy hol jár épp a Star Princess, http://www.princess.com/bridgecams/tp/star_bridgecam.html és itt pedig a hajó honlapja: http://www.princess.com/learn/ships/tp/index.html

Ha hív ma még, majd jövök ide....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????