2008. december 3., szerda

Kopogtat a Mikulás.......

avagy "A Busz" műfaját tekintve tragi(remélem)komédia több felvonásban. vagy thriller? vagy horror?????

Szereplők:
mellékszereplő 1. (vagyis én) as Msz1.
több mellékszereplő (2,3,4, x....)
segítő
bekavaró
vállalkozó
rendező
és még sokan mások
Főszereplő: a busz (The Bus) (dö bász)

Történet zanzásítva:
mellékszereplő 1., a többi (msz2,3,4,x) unszolására kirándulást szervez Bösztörre. Ekkor a dátum még 2 esélyes, rendező ígéri hogy lesz busz is. (A malac már aggódik....)
Msz1. közhírré teszi az időpontokat, amely nemsokára fix lesz, dec. 6. Mikulás !
Újabb levél megy körbe, jönnek a jelentkezések, Nagy Fehér Főnök (NFF) is elfogadja a szíves invitálást.
Telik a busz. (bász)
Malac (gondolom) nem örül....

Múlt pénteken kiderül hogy nincs busz, a Mikulásnak kell !!!!
Kérdezem én: HOL VANNAK A RÉNSZARVASOK???????? RRUUUDDDOOOLLLFFFF........ (azt hallottam Rudolfnak vége lett.... de remélem ez nem igaz)

Msz1 pánikba esik, de reménykedik, mert Segítő segíteni akar, és így van remény.
Hétfőn reggel kiderül, rendező tud buszt, így Segítő tevékenysége leállítva.
Közben Rendező jelenti, nem tud buszt, minden a Mikulásé.
Segítőt aktivizálni kell, megint segít, bekavaró is lehetne segítő, de nem segít. (Később lép a színre és bekavar....)
Keddre segítő talál Vállalkozót, (aki titkos segítő) és busz lesz, csak mi fogjuk fizetni.
No sebaj, de most már aztán legyen !
Szerda reggel Vállalkozó árajánlata visszaigazolva, kő lehullott (szerencsére nem Msz1. lábára...), hely és idő körbe emilezve, közben 2 páros a buszosokból lemondja.
Miközben délelőtt Msz1-re 3-an várnak a szobában, a portán is, és több telefon is cseng, Bekavaró jelentkezik hogy lesz (szinte) ingyen bász, Msz1. mondja le a vállalkozót, akit csak emilen lehet ekkor elérni.
Ez megtörténik, és újabb kövek dübörögve hullanak le Msz1. szívéről, ráadásul ez a busz nagyobb is, és olcsóbb is, a mi kutyánk kölyke/busza.
Kora délutánig tart a felhőtlen jólét, amikor is Msz1. tervezi elhagyni a színt, kis magán progi miatt.
Ekkor megcsörren baljós hangon a mobilja, és vállalkozó (aki most olvasta az emilt) leordítja a haját a visszamondás miatt (így meggondolandóvá és okafogyottá válik a délutáni hajszobrász progi)
Msz1. kabátban rója a köröket a szobában, (napi 10000 lépés az ajánlott !) és egyre emelkedő vérnyomással (nem szívesen) teszi zsebre a letolást amit kap vállalkozótól.
Közben már indulnia kellene, de még egyeztet segítővel és bekavaróval, és beígéri hogy vagy nyilvános harakirit (na nem..... ezt talán mégsem kéne, már 4x vágták fel a hasát mostanság), nem, inkább felvágja majd az ereit ha a busz mégsem lesz ott szombaton 7.30-kor az István kh. parkolójában......
Bekavaró erre ígéretet tesz, Msz1. pedig elhiszi, mást úgysem tehet.
Kora délután még kiderül, hogy faxon is megérkezett a vállalkozótól a letolás, és a (jó) kívánságok hogy ki hova és mivel (de nem busszal) menjen el ha lemond egy ilyen megrendelést.....
Msz.1. (varázs) gyűrűjéből (150 ft volt) kiesik a kő valahol hazafelé.......

Jaaaa,,, lehet hogy én (Msz1) rontottam el.
Gondoltam múlt pénteken, hogy pozitívan gondolkodom: "kérj az univerzumtól......." és gondoltam: lesz majd busz a kirándulásra.
De én csak 1-t szerettem volna !!!!!
Te Úr ég!!!!! EZ MŰKÖDIK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ui:

Levél a Mikulásnak !


Kedves Mikulás !

Egész évben jó voltam, már nem rágom a körmöm (csak most egy kicsit....., de ez érthető), kedves vagyok és mosolygós és vidám, és olyan sok-sok mindent kibírtam amikor a krampuszok sok bajt hoztak rám.....nem is sírtam (csak egy kicsit) és mindig mosok fogat és mosok-vasalok-takarítok, CSINÁLOK SÜTIKÉKET, szeretnék sok felnőttet/gyereket (ezt még 5-én!!!!) felvidítani, kijár ez már nekik is nagyon....

Kérlek szépen ne vedd el a buszunkat, kérlek szépen legyen ott 6-án fél nyolckor az István Kórház parkolójában !!!! És kérlek, TE is gyere 5-én a Hivatalba.... ott foglak várni...lesz szendvics, süti, és coca-cola is, tudom, azt szereted ! és jövőre is jó leszek..... jó leszek..... jó leszek.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????