2008. december 1., hétfő

Boszorkányok????????

Boszorkányok márpedig nincsenek.....
Na nem pont így mondta Könyves Kálmán, ezért egy fogadásban nem nyertem és nem vesztettem (ami ritkaság!!!!!!!!)
Mert hogy mit is mondott F???? ...boszorkányok mégpedig nincsenek...."
Hogyis hangzik helyesen???? Boszorkányok PEDIG nincsenek...... (nem MÁRpedig, nem MÉGpedig, hanem 1xűen pedig......)
PEDIG a családomból többen állítják, hogy VANNAK !!!!!!
Össze is kell magam szedegetnem, hogy levegyem MAGAMRÓL (!) a rontást, de már jó úton haladok.
Nevezetesen kezdődött a csütörtöki brutál napommal, amit írtam is itt. Aztán jött a péntek: a mikulásra szánt ajándék elfogyott, a beajánlott fülbevaló elfogyott, az Ofotért csak fél siker, a Játékbolt zéró, aztán a hab a tortán az új infó, NINCS BUSZ SZOMBATRA BÖSZTÖRRE !!!!!! Szombat amikor papírszállításkor esik az eső, 1 játékbolt kilőve, a KFC-ben csípős a nem csípős csirke, hír az elveszett Miciről, sikertelen Micivadászat, eső szakad, utak lezárva, antiszociális autósok, próbáltak 500 Ft-ot elkérni egy parkolóhelyért (és nem a belvárosban !), végül meggyötörve (az autó is) hazaértünk, új lelkitárs és barát Mici átadva kicsinek, kihűlt nem csípős csípős csirke megmelegítve, üvegppolcok itthon..... Phüüüü.... nem volt semmi.
Tegnap csak a mosógép sz@rakodott, fiúk a szokásos pinyóban estig, nem kelt meg a túrós pogi....Így gyorsan előállítottam egy kakaós csiga választékot is a bableveshez (aminek persze csak a levét ettem.....)
Na ma reggel még elszakadt a karkötőm és széthullott a kocsiban, de már alakul a pozitív hét, mert hívott K, hogy lesz busz !!!!!!!
Persze voltak pozitívumok, végül is megvettem F. ajándékát Mikura, plusz a főnöknek egy ajándékot, nem törtek össze az üvegpolcok, Mici is lett, együtt voltunk Minikkel pénteken este és tegnap is, lesz orvos az ofotértban 13-án, jól laktunk a csirkével, Minimanónak ízlett a pogi, jót olvastam és szaunáztam tegnap, találkoztunk tesómmal, mosógép is fejéhez kapott és elindult, találtam kiflit mára a mélyhűtőben, és végül is busz is lesz....
Ja, és e percben kisütött a nap is !!!!
Nem is olvasom el a horoszkópomat !!!!!
Na kapjam össze magam !!!!!! DON'T WORRY, BE HAPPY !!!!!
Na MOST JÖJJÖN, DE JÖJJÖN ÁM.... A POZITÍV GONDOLAT TEREMTŐ EREJE...
Viszont közeleg a napom, Luca nap, ültetem a búzát..... kezdjetek a Luca-széke gyártáshoz, majd meglátjuk ki lát meg Karácsony éjjelén????
Maj írok azért kis storykat ide a banya rovatba... hogy lássátok: Boszik nincsenek.... Vagy mégis??????
folyt.köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????