2008. november 10., hétfő

Nyüzsi azért volt rendesen...ki a fene emléxik mindenre?????

Volt rohamban megcsinált TÉR (nem köztisztet viselők kedvéért TeljesítményÉRtékelés), esküszöm csak az igazat írtam, de sajna nem kaphatok semmit, hiszen tök jó nekem, beteg voltam, sokat voltam távol.
Igaz ami igaz, tényleg 2 x 6 hetet beteg voltam, ez a mániám hogy felvágatom a hasam egymás után 4x, ITO-n töltök 11 napot, csöveket kérek minden szabad nyílásba, sőt kapok még olyan helyekre is ahol addig nem is volt, csak hogy ne dolgozzak.
Nem jelent pozitívumot a tényleges munkavégzés, teljesítmény..... lehet, ha szabira mentem volna, optimális esetben 7 hét, + egy-két torokgyuszi, stb., már lehetne értékelni.
Na nem dohogok, nem mérhető a teljesítmény úgy látszik. Lényeg hogy nehogy valami bajod legyen, mert aztán még az ág is húz..... Azt is lehet hogy bent vagy egy héten 3 x, 10 és 14-15 óra között, és lám, már mehet is a maximális szorzó....
El a negatív gondolatokkal.... Örülök AZÉRT IS !!!! túléltem, élek, megcsináltam (mindent, összeszorított fogakkal) ami rajtam múlott. nem kivételes a teljesítményem !!!!! NA EZT ÉRTÉKELJE VALAKI !!!! ÉN BIZTOSAN !!!!! (jó kis "bátorságpróba" volt......)


Volt értekezlet ahová meghívást kaptunk aztán majdnem ki lettünk túrva, de ott voltunk.....

Volt sok munka, levelezés, file-ok, kísérletezés, nyomtatás, jövés-menés, futkosás....

Voltam Celebmentő is: megmentettem P-t, aki kizárta magát az üvegkalickába....

Jaaaa, valamelyik nap rájöttem hogy BALZSAMMAL mosom a hajam.... miért nem habzik????? aztán rákentem a fejemre egy kis BALZSAMOT..... :) hogy lehessen vele valamit kezdeni.
Gumidominó???????? Egy parti sakk?????? (hogy néztem el a boltban, a fene se érti.... Hiba kijavítva....és MŰKÖDIK !!!!!)

Volt szombat, kicsit a kicsikkel, OBI (miért nincs a kedvenc szőnyegem a megfelelő méretben??????), és vasárnap is hipp-hopp ebéddel, Mogyoróval, gyerekekkel, Thomas-szal, gipszkartonnan a pinyóban..... este pedig egy szaunával.

Heti edzéstervem: Hétfő bringa, kedd szauna, szerda hidromasszázs, csüt. szauna, péntek bringa, szombat hidro, vasárnap szauna. (Ha nem jön össze a hidro, akkor helyette bringa) És pénteken fél óra gyógymasszázs Csillánál. (Mára is be voltam írva, de mivel péntek és hétfőn van, túl közeli a 2 nap, így kihúztam magam. Majd pénteken !!!!!)

Edzéstervhez: szombat de. kamra szelekció és sika volt, most végre tudom mi van (nincs) itthon !!!!! Lett 1 óriás zsák lejárt cucc...... (fel is használhattuk volna). Ja tényleg: piskótát venni kell Mangyorónak !!!!! (aki új szavakat tanult: Tata..... Nyanya.....(no megállj csak Istiapu.....!!!!!))
NYANYA VAGYOK ÉN????????????????????????

A héten (is) sütöttem-főztem, hűtlen vagyok a konyhabloghoz, de igyexem feltenni a reciket hamarosan.

Jaaaaaa, új hír: a Wizz megy márciustól Nápolyba !!!!!! Ez felvillanyoz kicsit. (???) Kiszámoltam egy májusi utat, 16e két főre, oda-vissza, mindennel együtt..... Go Napoli, go Pompei, go Vezúv......Go Italy !!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????