2014. szeptember 2., kedd

countdown megint

megint visszaszámlálás, - el sem hiszem  - de előbb a nyaraláááááááááááááááááás.... :)

aztán:
voltam tegnap a sebésznél, csak hogy lásson mielőtt elutazom, és mondjon áment arra hogy utazhatok, fürödhetek egy 2 hónapja üzemelő fistulácskával... :(

és igen, ámen, mehetek, csak tisztán kell tartani, tengervíz jó is lehet.

22-én a műtét előtti kivizsgálás, majd 30-án a befekvés, és ".... 1-én megoperálom". brrrrrrrrrrrrrrrrrrr, na jó, ma még nem parázok! G, nem ugrasz át aznap?????? (tudom hogy nem tudsz, csak vicceltem!)
mert hogy:

"az életed az anesztes kezében van, a jövőd a sebészében"

nem én mondtam, de tapasztalom.... :(

Kezdünk azzal hogy elszakadt háló qka, próbálkozunk a sima hasfal összevarrással.
(ha kiújulna akkor persze háló megint). DE NEM FOG!!!!

mindez azért jöhetett létre, mert majdnem mínusz 20 kg teljesítve, és igen, mindez kolbász, szalonna, pöri, töpörtyű, NULLA éhezés mellett, és kaptam is egy gratulációt a sebésztől és az onkológustól is. (gyógyszerért voltam, kontrollok januárban). persze megy ez tovább, tök egyszerű, remélem olaszhonban is tudjuk folytatni, sok ott a tökéletes alapanyag, hát miért is ne???

na most csak hirtelen ennyi, gondoltam megírom gyorsan.

2 megjegyzés:

  1. Ugyelet utan lelepek, de erdekes lenne, ha megjelennek, plane, ha a sebesznek altatnek, annak, aki ket eve meg sebesznek hivott az osztalyara... de drukkolok es beszelunk!!!

    VálaszTörlés
  2. most is van felvétel úgy láttam!!!!! :) kicsit "maszekolni" nem tudnál? :)))))))))))))))))))))))))))))))) soksoksokpusssssziiiiiiiiiiiiii

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????