2014. június 27., péntek

DE..

Nagyon is örülhetnék, és yupppppiiiiiiiiiééééééééééé, mert MINDEN onkológiai leletem NEGATÍV, következő kontroll január!!!!!!

de, mindig csak ez a DE.

Sajnos az elmúlt 2 hétben 2x látogattam meg a sebészt.... idézem: "minden héten jön???"
nem terveztem már az elsőt sem, de pirossá vált a heg (alatta a leszakadt háló, brrrr)...valamint az onko UH szerint a letokolt folyadékos üreg nagyobb lett, és több járaton kitörni készül, háló továbbra is felgyűrödve, és így tovább.... jaj.
akkor abban maradtunk hogy nincs teendő, ha mégis nagyon gáz, akkor antibiki, amit vagy ő ír fel, vagy a háziorvos, vagy G.... (na ez az Ő 5lete volt, bocsiiiiiii)

Eltelt 1 hét, és rosszabbodott, így vissza.
Szerinte fonalgranulóma, ebrymicin és párakötés, ha kitör akkor hurráááááááááááá, nyomogassam.
Ez most 7főn volt.

kedden már párakötés, szerdán este paradicsomos, csütörtök este megint párakötés, KITÖRT, qva sz@rul néz ki, lilás-vérvörös, dől a lé (nem igazán gennyes, átlátszó és kicsit véres csak) bocs, ide 18-as karika
Amúgy körülötte férfitenyérnyi helyen piros, kifelé haladva rózsaszínű.

és nem, nem vagyok lázas, most jön a varázsmondat: "remélem ez így is marad" :)

Gyógyszertári beszerzés: betadine, sterli gézlapok, ragtapasz, újabb ebrimicyn, stomic, sudocrem, homeo bogyó, stb. nylon és folpack a közértből.

amúgy a műtétet még nem tervezi, fogyás tovább, most 16 kg mínusz.... :)
Talán majd háló sem kell.

Amúgy, a "bajokat leszámítva jól vagyok!" (idézet Apukámtól)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????