2014. április 11., péntek

diéta és "jáccok"

tehát, diétáznom kell, mert

- újabb műtét vár rám (leszakadt a sérvhálóóóóóóóóóóóó vagy mi a szösz) :(
- én is ezt akarom
- csomó cuccom van amiket elméretezve vettem az ebay-on, így sajna passzentosak (hihi)
- ezt ajánlotta az onkodoktor is (ő is csinálja, és pont így) és ezt a fajtát javasolja
- és ezt is MEG TUDOM csinálni!!!! (bibiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
- ez most az új játékom :)
-
-
-
A lényege a KSZ=kolbász szalonna (bizony) Apukám után szabadon, aki a kórházi lázlapon szereplő KSZ=könnyű, szegény megjegyzést értelmezte így. :))))))

amire extrán szükség van, egy keto teszt (keto phan), hogy lássam ég-e a ZSÍR!!!!

ja, és F. is csatlakozott hozzám, valamint a család (egy része) is áttérőben van.

na, ilyeneket eszem, - képek mindjárt! 
viszont amit NEM: szénhidrát (minimálisan csak, napi 50 g alatt), hüvelyesek, tejtermékek, cukor (eddig se) lisztek, burgonya, rizs, kukorica, kenyér, péksüti....stb.

ez egy PALEO-KETOGÉN diéta, és jelentem: MŰXIK!!!!!!!! tadammmmmm

no itt a képek: (teljesség igénye nélkül)


















és tudok még: nokedli, tojás palacsinta, tortilla, vaniliás krémtúró, ubisali "tejföllel", házi nutella, kesudió tejföl, császármorzsa, amerikai palacsinta, fagyi, pillecukor, karfiol rizs, zeller vagy paszternák "sültkrumpli" (tökéletes!), paszternák krumpipüré, lepcsánka, főzelékek sűrítése, csicsóka chips, körözött, rántott hús (mandula és kókuszliszt panírban), amerikai palacsinta, tejszínhab kókuszkrémből akár szifonnal is, és az új felfedezésem: SZERETEM A BROKKOLIT! :)))) ja ééééééééééééééés, tegnap 30 mp alatt csináltam majonézt, nem is tudtam h lehet ilyet (botmixer)

na megyek, eszem vacsira egy kis LIBATÖPIT savanyú ubival...... nyaminyaminyaminyami

tetszik nekem ez a cucc...

azért egy kicsit drukkoljatok!   



1 megjegyzés:

eszedbe jutott valami????