2013. július 4., csütörtök

AMEX

a reklámok hatása:

tegnap is dölt (bocs még mindig hiányoznak egyes ékezetesek, pl a hosszú ö) a TV-bol az Amex reklám, és akkor eszembe jutott hogy meg is nézem, mikor jár le a kártyánk.
meglepetésemre, 2011-ben. Atyaég. akkor valahol lennie kell az új kártyáknak.
a leveleket mindkettonk nevére meg is találtam, látszik hogy le is szedtük a kártyákat, de hol vannak????? Ennyire hülyék nem lehetünk, hogy MINDKETTEN az új kártyákat adtuk oda a gyerekeknek játszani (?)

Aztán egy pénztárcát is kerestünk ami közben meglett, adtam neki esélyt hogy elökerüljön..:) pont eszerint .

Na mindegy. Lementem az OTP-be, hogy legalább azt megtudjam, aktíváltuk-e a kártyát, és kiderült, hogy ÜGYFÉL KÉRÉSÉRE MEGSZÜNTETVE. szerinted??????
Na, ez biztos h ez nem történt meg, mert az elsok között voltunk akinek volt ilyen, repjegyet pl. ezzel szoktunk venni, és egy vésztartalék hitelkártya is egyben, sot külföldön szuper asszisztencia szolgáltatást nyújt bármi baj van.

A hozzátartozó számla él, de a kártyák nem. Ez persze nem magyarázat arra, hogy hol vannak?????

Tehát, lehet újat csinálni, munkáltatói (köszi, menjek be emiatt :( ) 3 havi ilyen olyan számla eredetben (köszi, csak e-számláink vannak, így mehetek be sorbanállni is hitelesíteni a bankba, elmübe, t-mobilba), és csak úgy mukodhetne ha én vok a fotulajdonos, mert F tuti h nem ér soha haza 6 elott, és az is biztos h nem fog emiatt szabit kivenni.

Ja és panaszt is tehetek, és majd kivizsgálják. Ez biztosan megtörténik, ÉS KÉREM, ÁLLÍTSÁK HELYRE AZ EREDETI ÁLLAPOTOT, A PLUSZKÉNT KAPOTT FELADATAIM NÉLKÜL.
Amúgy mutassák meg a kérelmünket, hogy meg kívántuk szüntetni a kártyákat, a számla megtartása mellett, ami ugye tök értelmetlen.
Amúgy szüntettünk meg egy számlát tavaly nyáron, lehet hogy félreütött valaki?

na igen, kellett nekem tv-t nézni. :(

Más, napok óta várok egy farmert UK-ból, sehová se mentem miatta - bár felvilágosítottak már h a postásnak NEM KELL felcsengetnie a küldeménnyel, csak a levélszekrényig van kifizetve. Jelzem, lementem volna a csomagért.
És akkor..... tegnap be volt dobva az értesíto, ami tegnap elottre volt dátumozva. :(

Sorbanálltam a kitöltés szerint az ajánlott small csomagért, amirol persze kiderült hogy CSOMAG és nem levél, így ott is, mire felhozták a pincébol.

na ez sem a ROYAL MAIL.... (ahol feladták)

Ugye elég ez nekem mára??????????????????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????