2013. május 27., hétfő

holnap

megyek utoljára dolgozni, aktív munkavállalóként.

Tök izgi, és érdekes állapot. Nem is állapot, inkább pillanat.

Most még úgy fogom fel, 5 hét szabira megyek, aztán még 2 hónapra.... aztán meg....
(Tényleg, régebben, el is tudtam jönni 5 hét szabira. Mindig a szabi elotti utolsó napot élveztem a legjobban, mert olyan nagyon-nagyon messze volt a pillanat amikor megint a munka)

Mostanában sok olyan fiatal (25-30-40 között) ismerosöm van, aki nem is akar dolgozni, mert már "fáradt". Inkább szül további gyerekeket, csak ne kelljen visszamenni. Gyerekek bölcsiben, oviban, suliban, anya otthon. Mennyit kell ehhez apának keresni? lakásrészlet, rezsi, 3 gyerek, 2 kocsi, adók, stb.
Mit csinál anya otthon egész nap???

Terven felül sok állásajánlatom van, teljes állásra is. Most ez egy kicsit zavaró is, úgy terveztem, himbilimbizek is egy kicsit, közben meg már mennem is kellene, hívnak.

Ki gondolta volna?

Amúgy holnap remélem kiderül végre, hogy a kézsebész mikor nyiszatol (már jó lenne, mert napról-napra romlik a helyzet), 11-kor házon kívüli értekezletem lesz, utána még pár dolog amit összecsomagolok, és 4 körül elindulok haza.

Figyelmeztettem a kollégákat, C S A K  SZABIRA megyek! :)

Amúgy teljesen el sem szakadok, van amit folytatok ott, hetente értekezlet, bizottságok, jövés-menés, közben majd itthon készülök rá. Na mindig ilyet szerettem volna. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????