2012. augusztus 16., csütörtök

hard morning

azt hittem azok után amit nyomok évek óta, már semmi egy kis laborocska a ct előtt.

de neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!

háromnegyed 7, éhgyomor, a kaput persze nem nyitják ki pont 7-kor. de ez itt Mo. ezt már megszoktam. Az összes rokkantnak látszó ember fénysebességgel felrohant a lépcsőn a laborablakhoz, majd a lökdösődés közben leesett egy pisis üveg, és bummmmmmmmmmmm. aztán kis majdnem verekedés, hogy ezmagamiattvanénvoltamittneépjenbelehagyjonmárszálljonlerólamkiszültmagáhozvigyázzonüvegcserepek…..

előbb-utóbb sorra kerültem, és akkor kiderült, NEM VESZIK LE A VÉRT MERT NEM VOLTAM BEJELENTKEZVE….

na ekkor szállt el az agyam: nekem ez baromi fontos, ha nem lesz meg, nem mehetek ct-re, nekem ez a kontroll miatt nagyon-nagyon fontos, nem tudtam hogy be kell jelentkezni, nem tudna segíteni??????? a válasz hogy nagyon sajnálom, de NEM!!!!! menjek haza, kérjek időpontot, biztos lesz a jövő 7 közepére. de nekem az nem jó, nem lesz készen a lelet, nem tudok elmenni a ct-re. rám néz………. “mondtam hogy nem, következő….” és eltoltak az ablaktól. Ez itt Mo.

Biztos igen nagy vívmány ez a bejelentkezés, de ha egyszer nem tudtam!!!!!!!!!!!!!! nem voltam itt évek óta, a háziorvosom másik kerületben van, ő sem tudta. akkor nincs semmi megoldás? bukjam el a 3 havi kontrollt, ahol minden vizsgálat összeszervezve, kitalálva, (na ez sem volt 1xű,) a nehezen előrehozott ct időpontomat????? a mai napi szabimat is?

200-as vérnyomással felmentünk az igazgatóságra, hogy valaki segítsen már, ilyen a mesében sincs……….. na ez volt az a pont amikor tényleg a sírás fojtogatott, illeltve tényleg rám is tört a sírógörcs. volt egy ajánlat a keresztúri laborba holnap reggelre, de akkor az újabb szabi, autózás, aztán majd a leletért detto. aztán mégis lett egy hely itt, de csak negyed 10-re. semmi gond, megoldjuk. Elmentünk Pöttyért mert beteg, ma mi vigyázunk rá, aztán haza, aztán vissza, aztán behívtak, de a műtött oldali karomba nem sikerült tökéletesre a szúrás, így rajtam volt a gumi vagy 10 percet (pedig a lelkemre kötötték ha vérvétel, akkor is azonnal le kell venni) de nem sikerült minden kémcsövet megtölteni. így folyosó, fél liter víz, majd ismét, és egy másik hölgy 2 mp alatt bent volt, zubogott a vér, sikerült feltölteni a félig csöveket is. De qva jó ez a véna…… csak nem oda szúrtál mondta a másiknak.

a lelet majd kedden lesz kész.

leletkiadás: kizárólag 11-13 óra között.

írtam: MAGYARORSZÁGON

5 megjegyzés:

  1. MIért nem szólsz? Irgumburgum.

    VálaszTörlés
  2. szijjjaaa!

    Persze hogy átfutott minden lehetőség az agyamon arra az esetre ha végképp kidobnak, és abban nanááááááááá hogy az ELSŐ HELYEN voltál :), ki a fene gondolta hogy ilyen problémás lesz egy szimpla labor? Jaj egyszer már én is szeretnék valamiben segíteni, lécccccccccccccciiiiii, nincs valami nekem való feladat????????????? Vagy BANYÁZHATOK is kicsit... ;)!!!!
    SOK puszi, és VIGYMAG!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Azt a rézfánfütyülős... (durvábbat mégsem írhatok elvégre ez egy blog :-) )lényeg a lényeg grat. a neglelhez :-))) a jövő hétre pedig megy a drukk!

    VálaszTörlés
  4. oh, köszönöm szépen!!!!!! aztán tervezhetjük a málnaszörpös-limoncellos talit!!!!!!!!!!!! :):):)

    VálaszTörlés
  5. Alig várom!!! Én letudtam az éves penzumom éééééés nem fogod kitalálni :-)))))) hallelujaaaaaahhhhh :-))))))

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????