2012. április 20., péntek

bolyongó

Ma amíg vártam Miniéket az uszinál, hallgattam a kocsiban a rádiót, bambultam…

eközben érkezett egy autó, amit egy idős hölgy vezetett. gondoltam is, oh, nagymami jött az unokáért az usziba. (mint én, hihi) milyen vagány hogy ennyi idős, és vezet még…. milyen strammm.

na majd én is ilyen leszek 20-25 év múlva! szuper!!!!!

aztán odajött hozzám, hogy megmondanám hogy hol van, és hogy fog eljutni a Fehérvári útra???????????

nagyon meglepődött hogy pesten van, azon belül kőbányán, jajajajaj. gondoltam egy térképen berajzolom hogy jut célba. de nem volt nála térkép.

próbáltam egyszerű utasításokkal elnavigálni az üllői útig. nem sikerült, azt mondta már az elején, hogy csak 2-3 utasítást tud megjegyezni, az utcanevek meg semmit nem mondanak….

akkor itt feladtam. hívta a férjét, aki gondolom érte ment. (remélem)

na majd én is ilyen leszek 20-25 év múlva?????? szuper!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????