2012. február 8., szerda

a gyógyuláshoz

nyugalom kell.

Tisztelt Társaság !

2012.01.17-én 13 óra 09 perctől (ID: 11868772), 14 óra 49-ig (ID: 11868772) parkoltam a Mária utcában, mobilparkolást igénybe véve.

A parkolásom célja, a sajnos nagyon gyakori kontroll vizsgálat volt a transzplantációs klinikán, daganatos, jelenleg is kemoterápiában részesülő beteg vagyok, így igen gyakran megfordulok itt.

A gépjárműhöz visszatérve, legnagyobb meglepetésemre fizetési felszólítást találtam a kocsin, melyet a 156 számú ellenőr helyezett el, 14 óra 05 perckor.

Megpróbáltam a helyszínen megkeresni a kollégájukat, de sajnos nem jártam sikerrel, tekintettel az állapotomra, felhagytam a keresésével.

Otthon, a csomagot kibontva észleltem, hogy “zónán kívüli díjfizetés” miatt vagyok megbírságolva, 6.000.- Ft-ra, amit nem értek, mert mivel számtalanszor parkolok, parkoltam a Mária utcában, – sajnos –  ilyen még nem fordult elő. Minden alkalommal szabályosan parkolok, fizetek, az állapotomra tekintettel a mobilparkolást veszem igénybe minden alkalommal.

A parkolás elindításakor a szokott módon a telefonom GPS szolgáltatása megtalálta a helyszínemet, és elindítottam a parkolást, amelyet így természetesen már ki is fizettem.

Természetesen, ha Önök közben átdefiniálták a körzethatárokat, és így egy drágább övezetben parkoltam mint amit kifizettem, haladéktalanul kifizetem a különbözetet, de kérem a bírság megfizetésétől eltekinteni szíveskedjenek, hiszen nem parkoltam fizetés nélkül, valamint teljesen jóhiszeműen jártam el, a parkolásom megkezdésekor azonnal megváltottam a díjat.

Úgy gondolom, nem lehet összehasonlítani a szolgáltató, vagy az alkalmazás hibájából kialakult helyzetet a szándékos nem fizetéssel, hiszen én becsületesen jegyet váltottam, és fizettem is.

Ha a parkolást segítő alkalmazás hibájából kerültem ebbe a helyzetbe, természetesen a szolgáltatónak jelezni fogom, és kérem, hogy ezt Önök is tegyék meg.

Emberségükben bízva, szíves intézkedésüket köszönettel

 

Kérem értesítsenek, ha ha különbözet fizetési kötelezettségem keletkezett, az összeget haladéktalanul megfizetem.

azonosító: 155000001468

frsz:

befizető azonosító: 1309582

válasz:

Tisztelt Ügyfelünk!

A………..forgalmi rendszámú gépjárműre 2012. január 17-én Budapest VIII. kerület Mária u. 35. szám alatt kihelyezett pótdíjfelszólítóval kapcsolatos kérése kivizsgálásra került, az abban foglaltakat nem tudjuk elfogadni.

Az ellenőrzés időpontjában a ………….forgalmi rendszámú gépjármű várakozási övezetben tartózkodott és a gépjármű szélvédője mögött nem volt kihelyezve érvényes parkolójegy, valamint érvényes mobilparkolás sem volt folyamatban a helyszínen, a fizetési felszólító a jogszabályoknak megfelelően került kihelyezésre

Más zónában indított mobilparkolást nem tudunk elfogadni. A parkolás helyszíne a 3081-es zónába tartozik, Ön a 3083-as, olcsóbb zónában indított parkolást. A GPS szolgáltatásból eredő hibát nem tudjuk figyelembe venni a pótdíjtartozást továbbra is fenntartjuk. A zónahatárokban változás nem történt.

A fentiek értelmében kérjük, a gépjárműn elhelyezett pótdíjfelszólítón szereplő feltételeknek megfelelően a pótdíjhátralékot szíveskedjen megfizetni. Felhívjuk figyelmét, hogy a kérelemnek a fizetési határidők tekintetében nincs halasztó hatálya. Tájékoztatom, hogy a pótdíj meg nem fizetése esetén polgári peres eljárásban intézkedem a behajtásról, melynek költségei Önt terhelik.

Tisztelettel:

Mező János

Parkolási igazgató-helyettes

no comment !!!! és direkt írtam ki a nevet !!!!

ahogy rájövök hogyan kell, meg fogom osztani !!!!

10 megjegyzés:

  1. Én egy ilyen után megírtam, hogy akkor sajnos az általuk okozott egészségi károsodásomért (az idegességtől fájt a fejem, nem tudtam dolgozni, stb) pert kell, hogy indítsak. Tekintettel, hogy hol dolgozom, ezt beláthatják, hogy én nyerem meg. Nagy összegre számítsanak...

    Ráadásul ha megvan a parkolós sms (telefonszolgáltató nekem küldi a számlán) akkor bekaphatják, mert mi az, hogy nem indítottad el... (hogy szemét és nem fogadja el, arra nincs kártyád).

    Jah és ha van olyan ügyvéd ismerősöd, akkor nem baj, ha erre már ő válaszol, azonnal... (ha nem drágább, mint a pótdíj).

    G

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez de jó 5let!!
    Ahogy beérek, már kersem is az ügyvéd kollégákat!!!
    Megvan az sms is, a számlában is, igen!!!
    De azért milyen ez már???
    Ember az ilyen? (megint woodooznom kell, már látom )

    Sok-sok puszi

    VálaszTörlés
  3. Na én megosztottam, főleg, hogy ott voltam veled, és teljesen fel vagyok háborodva. Ha megmondod hova kell bemenni, be is megyek szívesen.

    VálaszTörlés
  4. Agyam eldobom... szerinted mit kívánjak neki? Egy kis finom fincsi piros koktélt citrommal vegyítve (ördögien nevető szmájli)ja és ezek után hasonló módon parkoljon és még büntessék is meg utána.
    Hétfőn tali :-)
    Ja és még valami. Varrok én bábut szívesen...

    VálaszTörlés
  5. igen-igen-igen !!!!
    készítem a TŰKET !!!!

    igen, tali!!!! hipp-hipp !!!!! :):):)

    VálaszTörlés
  6. Mi lett a parkolási ügyből végül?

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    sajnos jó vége nem lett, elutasítottak mindent, aztán F. fogta a csekket és eltette, közben én toporzékoltam hogy nem és nem, NEM FIZETEM BE!!!
    (lehet h titkosan befizette :)) de nem esett több szó róla. :( jobb is ha nem tudom. :(

    VálaszTörlés
  8. Én hasonló ügyben a jövő héten megyek a békéltető testülethez. Az én ügyem rosszabb, mert egy másik, nem szomszédos kerültbe küldtem a díjfizetést...
    majd referálok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia! húúúúúúúúúúúúúúúúú, nagyon drukkolok! mindenképp jelentkezz!!!!!

      Törlés
  9. engem is elhajtottak a békéltetőnél.
    A szabályt nem tartottam be, ezért a parkolótársaság behajthatja és a gyakorlat szerint be is hajtja.
    Azt viszont megsúgták a békéltetőnél, hogy a pótdíjon felüli kezelési költséget ne fizessem be, mert az jogszabályellenesen vetik ki.
    Szóval 2500 forinttal kevesebbet utaltam át, így megúsztam 18.000 forintból.

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????