2011. november 24., csütörtök

beájulós

fél8-kor ott voltunk a SOTE-n, beadtam a papírokat és be is hívtak hogy bekössék a branült és vért vegyenek.

na ez a branül nem volt eccerű (tudtam) de a könyököm közelébe mégis sikerült, vért venni onnan már nem. és akkor jött a fülzúgás, hangok távolodása, mérhetetlen izzadás, nagyon rossz közérzet és a tudat fokozatos elvesztése, miközben szóltam…… jöttek, próbáltak ezt azt, vérnyomás, fejem előre….. de csak jött ez a nagy semmi.

később valaki kérdezett valamit, visszajött a kép, akkor már ment egy glukóz is IV, jó hogy a branül bent volt. Állítólag 4-5 percig csak néztem mereven egy pontot és semmire sem reagáltam. nagyszerű. nem feltétlenül akartam a reggelimet IV formában. részemről aggasztó. idáig azt hittem hogy én már többször ájultam el életemben, de ez nem így van: az csak “ájulásközeli” állapot volt, addig még sosem jutottam el hogy tényleg snitt….

aztán kb 1-ig vártunk, mert sok új beteg volt, akiknek az anamnézis felvétele, vizsgálata több mint 1 óra, az elsőknek fél11 körül kötötték be a szert, nekem 1 körül. kb. 15-20 perc alatt lement, kaptam házi zsargonnal “hánycsillát” kezdetnek, majd még haza is vittem egy dobozzal.

a becsületes neve a sárga löttynek CMF, és egyenlőre változatlan a gyakoriság, 2 egymást követő 7, majd 3 hét szünet. összesen 6 a szendvics első része…

jövő szerdán beutalót kell kérnem a sugárra, intéznek PET CT-t állapot rögzítés miatt, és ma szív UH is kellett, ezen már túl vagyok.

Látszólag van 2 hegsérvem (1-ről tudtam) de ez most off úgyis mert fogyni is kell, meg most ugye nem érek rá nagyon.

A fejem viszont annyira-de annyira fájt, hogy hajnal 4-kor csak bevettem egy algot (sajnos nem kérdeztem meg miket vehetek be, ez már a tompika tünet ), még most sem 100-as….. sajnos a hánycsilla mellékhatása is lehet, ami nem lenne jó, mert most vettem be a mai 2-at. (3x1, pár napig)

Úgy a gyomrom háborog, próbálok szabály szerint enni-inni, gyömbértea, céklalé, nem túl forró, fűszeres, stb. ételek.

Ha megúsznám a mellékhatásokat ennyivel, hát kiegyeznék !

A következő jövő hét szerda, aztán december 21 és 28….. nagyszerű formában leszek majd a karácsonyi és az év végi készülődésre úgy látom. Na ma még asszem nem tervezem meg a menüt…..Mosolygó arc

3 megjegyzés:

  1. Kitartás! A hányinger nagyon kellemetlen, próbálj csak kortyolgatni. Az ünnepekkel meg ne foglalkozz, szerintem mindenki annak örül, hogy együtt vagytok, nem pedig a külsőségeknek, vacsora, takarítás, nem te vagy az ünnepért, hanem az ünnep van érted.Pihenjél,szunyókálj sokat,hogy legyen erőd.Ez most az erőgyűjtés időszaka.Gondolok Rád.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a jó tanácsot (meg az eddigieket is persze) !:)
    Ma erőgyűjtő napom volt tényleg: filmek, zene, illatok, tea, kuporgás a pléd alatt a kanapén...
    Hát jól esett.....

    VálaszTörlés
  3. Oh anyukám! Na igen ilyen az ájulás, én már csak tudom.... filmszakadás mindig. Remélem tünetekből tényleg ennyi lesz. Ünnepek miatt meg ne aggódj, mi mindent megcsinálunk....aszem még azt is amit nem kellene...............

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????