2011. február 2., szerda

capsule

Velem születetten egyszerűen UTÁLOM a gyógyszereket, ez lehet h valami fóbia (érdekes, a vitamint, és teákat, füveket, lötyiket, stb. nem) és külön meg kell magam erőszakolnom hogy bevegyem, mert azt gondolom ha már lenyeltem az visszafordíthatatlan és mit okozok ezzel..... ez beteges ! nem? Mondhatnám hogy összeszorított fogakkal azért lenyelem, de ez meg képzavar lenne.

Nahát, tegnap az első a 6-ból, kb. 11-kor (2 órával legyen evés előtt egy 1 órával előtte),aztán mindjárt el is indítottam egy mosást mosószer és öblítő nélkül. Azért mikor teregetni akartam, beleakadtam az odakészített mosószerbe. Jaj.

Ma, indult a második menet.
Gondoltam ha már itthon vagyok, sütök rozskifliket mert fogytán van, az első folyamatokat a kenyérsütőben szoktam indítani. Mikor már elindult a keverés-dagasztás a gondosan kimért liszt, olaj, fűszerek beadagolása után, hát észrevettem hogy a KEVERŐLAPÁTOK a konyhaszekrényen. (le szoktam venni a tengelyről őket a tároláskor)

Ezek olyan szokatlan mellékhatások ami miatt - a betegtájékoztató szerint - már kéne hívnom az orvost-gyógyszerészt????? csak vicceltem:))))))))))))))))

(Holnap majd a munkahelyemen leszek ugyanebben az időben, mert a reggeli kardiós vérvétel után bemegyek majd mert az adópapírokat halaszthatatlanul át kell vennem és aláírnom.)

Folytatódik majd a sorozat?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????