2011. január 21., péntek

dilemmák

1.
Jól eldöntöttem a hét elején, hogy kimegyek majd a fiumeire, végigállom a sort, - közben olvasok - beadom a netről letöltött nyilatkozatot, hogy MARADOK a pénztárban. Túl sok pénzem nincs ott, de gondoltam, 2,5 év múlva elérem a 40 év szolgálati időt és jól elmegyek nyugdíjba. Igen-igen, - lehet irigykedni - ilyen fiatalon !!!!!! :) Akkor majd jól kiveszem a pénztárból azt a pénzecskét és majd csinálunk vele valamit.
Aztán jól fel is ismertem, hogy ez így nem fog menni.
Ha visszalépek a TB-be, a szolgálati idő számolásom a TB-ben megáll (!) majd ez év decemberében, és SOSEM FOGOM ELÉRNI a 40 évet !!!!!!!!!!!!! Atyaég !!!!!! Akkor még minimum 10 évet dolgozom majd, és a szolgálati időm pedig befagyva.
Ez JÓL KI VAN TALÁLVA !!!!! FUCK !!!!!!!!!!!
Akkor most mit is csináljak?
Ha majd 2016-ban pl. valami bíróság úgy dönt, hogy igen, sanvito-nak mégis kell számolni a szolgálati idejét, akkor hogyan tudok akkor visszamenni az időben és 2013-ban nyugdíjba menni???
A család többi tagjának sem egyszerű.
Kicsinek kevés pénze van ott, mert minimállal volt bejelentve sokáig, de mivel soká megy majd nyugdíjba, ha visszalép akkor még a lehetőséget is elveszíti hogy majd a nemlétező TB nyugdíjat kiegészítse vagy pótolja. Klassz.
Ha nem lép vissza, a kevés szolgálati ideje fagy be, még dolgozik majd 30-35 évet és a munkaviszonya majd 4 éven fog állni. Vagyis, nem is mehet majd el nyugdíjba, S-O-H-A ! Akinek még sok éve van, talán reménykedhet hogy változik a helyzet egyszer.
A netről le lehet tölteni egy nyilatkozatot, hogy az ember nem szabad akaratából hagyta ott a pénztárat, és amikor majd valaki-vmikor visszaállítja az eredeti állapotot, kéretik ezt figyelembe venni. Talán ezt mindenképp ki kellene tölteni és elküldeni. :(
2.
Egy régebbi műtét folyományaként hormonpótlást kapok, ami eddig egy tapasz volt, amit már nehéz beszerezni kis hazánkban. A kiszerelése 0,5 mg-os, szerencsére nagyon kevés is elég (még) így el kellett vágnom és egy 7en 2x alkalmazni, ebből folyamatosan szívódik fel az anyag.
No, mivel ez már nincs, most kaptam egy gel-t, ami szintén 0,5-ös, normál esetben minden nap kellene alkalmazni, de ez ugye sok. A dr. javasolta a minden másnapi alkalmazást, de nem világos hogy akkor ez hogyan műxik? Ha ezt 24 óránként kell kenni, akkor gondolom a 0,5 pár perc alatt felszívódik, és a koncentráció jó sokáig ez a töménység, (ami nem kellene, csak a fele) majd a 24. órára nullára csökken, és jöhet a következő. De ha akkor nem jön a következő, akkor mi van másnap estig?
Tettem egy próbát hogy a miniatűr csomagolást elvágtam középen és csak a felét használtam fel, másik fele a hűtő, majd másnap a másik 0,25. (ha jól feleztem el)
meg kell állapítani hogy ez így nem műxik, tegnap du-ra komoly ösztrogén hiányom lépett fel annak minden tünetével.
Így este a 0,5-öt nyomtam, és közben Kicsi kitalálta nekem, hogy mi lenne ha nem 24 órát hagynék ki csak 12-t, így a tegnap este után kipróbálom hogy nem ma este lesz a következő, hanem holnap reggel.
Tehát: kisérlezetem. Van jó megoldás?
Ja igen. Létezik ebből (is) a 0,25-ös kiszerelés, csak ebbe az országba nem hozzák be. FUCK !!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

eszedbe jutott valami????