2011. január 10., hétfő

cabaret

Egyik üzletfelem 2 színházjeggyel lepett meg Karácsony előtt. Mivel postán jött, nem is volt módom visszautasítani.
Szombatra szólt a jegy, Centrál Színház, 6. sor, majdnem középen.
Nagyon jó kis előadás volt, újszerű feldolgozásban a Cabaret.
Ja és megállapítottam megint, hogy már MINDENBEN el lehet menni a színházba. :(

Ja és ÚJ (ujj) elfoglaltságot találtam (Álomtej után én is) magamnak.
Hetek óta zsibbadnak az ujjaim, főleg éjszaka fájdalmasan, aztán nappal is, ha csinálok valamit - és persze hogy csinálok: "gépezek" közel 30 éve - ha nem. Ja és a középső ujjaim csak igen fájdalmasan tudom behajlítani.
Pedig úszni is voltam szombaton, bár meg kell állapítani a vizisúlyzó markolása is zsibbadást okozott, a vízben is.
Ezért ma-holnap meglátogatom a háziorvost, és közben beutaló is kell majd a kardiológia kontrollra, meg gyógyszerek.
Lehet hogy közelítek a 40-hez???? Végül is "harminc már múltam". Apukám mondta mindig, kizárt hogy 40 felett ne legyen semmi bajod ha élsz..... (hihihi)

1 megjegyzés:

  1. Ha 40 fölött úgy ébredsz reggel, hogy semmid sem fáj, halott vagy. Egyfolytában egymást szívatták evvel a kollégáim, azon a Klinikán.

    A kezedben szívesen segítek, a 30 év gépezés látatlanban felvet diagnózist, de ettől függetlenül is jut eszembe más. Kézsebészt már ismertek, ha...

    VálaszTörlés

eszedbe jutott valami????